Costa Brave & Herfstvakantie

• Jorien

Hallo!

Ik ga met 4 vriendinnen waarschijnlijk in de herfstvakantie naar Blanes of Playa D'aro, maar wij zitten nog te twijfelen. I.v.m. stage is het niet mogelijk voor ons om in het hoogseizoen te gaan. Maar voordat we definitief iets gaan vastleggen, willen wij graag weten of er in de herfstvakantie wel iets te doen is, en hoe het zit met de openingstijden van de bars, restaurantjes etc. Het zal natuurlijk altijd minder zijn, dat maakt ook niet uit, maar het moet niet een overwinteringsplaats voor bejaarden zijn… Iemand die hier ervaring mee heeft, of er wat anders over wil zeggen???

Dankje!

• twietie3

Wanneer is dat???

Groetjes Twietie

• Jorien

16 tm 23 oktober…

• twietie3

Dan ben je te laat, alles is dicht en kroegen moet je zoeken die open zijn

halverwege september gaat alles al weg van het strand.

je kan denk ik om die tijd beter naar lloret gaan, maar ook dat weet ik niet want daar komen wij ook in september begin oktober maar dat valt dan nog mee

groetjes Twiet

• sander

In Lloret is inderdaad nog wel het een en ander open eind september begin oktober.

En over het weer hoef je je eigen niet druk te maken, ik ben vorig jaar ook gegaan eind september en het was bijna elke dag nog 30 graden!!

In blanes zal inderdaad niet zoveel te doen zijn, of je moet gewoon naar de locale spaanse cafe's gaan, ik weet wel dat Annies verjaardag nog wel open is eind september (het cafe dan) en verder is er nog een hollands cafe'tje open rond die tijd.

Veel success met kiezen waar je heen gaat.

Groetjes,

Sander

• ola..

ik ben vorig jaar in de herfst nog in malgrat geweest maar was ons reuze meegevallen…bedoel je kunt het helemaal niet vergelijken met de zomer maar het is dan wel nog gezellig druk in de discotheken dus…. veel plezier verder

• steffie

in lloret is het dan nog druk, vanwege de herfstvakantie zijn alles discos en de meeste cafe's nog wel open alleen een aantal hollandse bars zijn dan al dicht, maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk is. Ik ben afgelopen kersten oud en nieuw geweest en ik vond het ook gezellig. maarre wil je nog wat over lloret weten ik wil wel reageren.

• Jorien

Okeeh, dank jullie wel allemaal!!!

• Anja

Hoi, wij gaan zo wie zo ieder jaar in de herfstvakantie maar wij kiezen dan bewust om zuidelijker te gaan. In Salou is nog vanalles open maar je merkt toch dat ze dan vanalles beginnen dicht te timmeren.

Daarom hebben wij dan ook besloten om dit jaar maar weer naar Benidorm te gaan, op de eerste plaats voor het weer en op de tweede plaats is daar dan nog alles open en gezellig druk.

Ik zou niet voor de Costa Brava gaan want dan vonden wij erg tegenvallen.

• love

Anja mag ik vragen waarom je de costa brava tegenvallen??? Weer, sfeer of was er niks te doen?????