santa susanna

• elisa

hallo

wij willen in mei naar santa susanna gaan voor 2 weken

nu zijn er een paar hotels waar we uit willen kiezen

wie heeft ervaring met Sirius Caprici Verd en Florida park?

wij willen ook graagweten of er Ned. zenders zijn

harstikke bedankt alvast

Elisa

• sander

Florida Park is een heel mooi hotel (zoals ik het gezien heb)

Is dit de eerste keer dan dat je naar Santa susanna gaat?

• elisa

hoi bedankt

nee we zijn vorig jaar naar montagut geweest,het was ook wel goed, maar er was weinig animatie, niet dat het zo erg is, maar nu wilden we graag naar een 4 sterren hotel en wat ik erg fijn vond is de omgeving, we hadden een auto gehuurd en konden van alles bezoeken zodoende willen we weer

• ola..

Hallo ben vorig jaar in hotel sirius geweest en ik vond het een super hotel en de kamers waren zeer netjes!!! kortom zeker een aanrader!!

groeten…

• Elisa

Hoi bedankt

Onze keus gaat inderdaad naar sirius uit of Maritim dat moet erg mooi zijn en nieuw

Heeft sirius ook ned. zenders.

en zijn er ook aparte stoelen op de kamer

bedankt

Elisa

• Anja

Wij zijn in Indalo Park geweest en dat was perfect. Hele leuke animatie, mooie ruime kamers met een gezellig zitje en prima eten.

Ik zou wel een ka,er aan zwembadzijde nemen. Dan heb je een fijn ruim zicht. Het nadeel van Sirius is dat als je aan de zijkant ligt compleet op de balkons ligt van de buren in de andere hotels.

• Paula

Hoi Elisa,

Ik ben al meerdere malen naar Santa Susana (op z'n spaans) geweest, mijn vriend heeft daar ook gewoond. Als ik je een fantastisch hotel mag aanraden, zou dat Tahiti Playa zijn. Dit hotel staat direct op het strand. Mooie kamers, lekker eten en supergoeie animatie! Persoonlijk vind ik dit echt het mooiste hotel in die omgeving!!

succes met je keuze en alvast een fijne vakantie! O ja en mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel! groetjes Paula

• Mila

Ik ben in florida park geweest en dat was echt een super hotel !

Echt mooi en heeeeerlijk eten ! Ik raad die dus aan !