hey hey voor alle mensen die naar blanes komen of nog twijfelen kom ff kijken op
www.Sunsetblanes.com de nieuwe website van de gezeligste plek van blanes
Hoi mensen…..Ik ben Anne 16 jaar ..dit jaar mag ik van mijn ouders voor de eerste keer naar spanje. Omdat mijn vriendinnen dit nog niet mogen heb ik NOG STEEDS geen vakantie kunnen boeken. Nu hoorde ik dat je ook alleen kunt gaan bij GOGO bijvoorbeeld en dat er best veel mensen alleen gaan. Maar of dat nu wel zo'n goed idee is…?? Misschien hebben jullie tips?? Laat maar horen.
Alvast bedankt!
Groetjes Anne
Uh, 16 jaar en dan alleen op vakantie naar spanje, tja ik weet niet hoe sterk jij in je schoenen staat of hoe je bent kwa karakter, maar volgens mij gaan er niet veel mensen die net zo jong als jou zijn alleen op vakantie, maar dat moet je natuurlijk voor jezelf uitmaken of je gaat of niet. Een ding, er zijn mensen genoeg en je zult ook wel snel aanspraak hebben hoor.
Nou als je nog meer wilt weten over blanes of iets anders laat het maar weten en ik zal mijn best doen om je te helpen.
Groetjes,
sander
Hoi Sander!
Nja uit je mail kan ik iig wel opmaken dat het jou niet zo'n goed idee lijkt. Ik heb er nog eens over nagedacht en tja..Tlijkt me ook niet echt het toppunt van gezelligheid als je alleen in je tent/appartement zit…dusja…kheb gwoon vriendinnen met lastige ouders haha..weet jij misschien of er sites zijn met mensen die ook een maatje zoeken voor op vakantie? Ik baal er zo van. Heb dalyk examens en heb superlang vakantie. Geen zin om heel de vakantie te werken of thuis te zitten…Nja…Groetjesss!!
Hee Anne,
Alleen naar Spanje gaan op je 16e is ook niet zo'n slim idee.
Er staan hele hordes @!#$ spanjaardjes klaar om je “bloempje te plukken”. Als dat je bedoeling is: Vooral alleen gaan.
Zo niet: Zoek eens op www.google.nl naar “jongerenreizien+alleen”
succes,
Eduardo
Anne schreef:
>
> Hoi Sander!
> Nja uit je mail kan ik iig wel opmaken dat het jou niet zo'n
> goed idee lijkt. Ik heb er nog eens over nagedacht en
> tja..Tlijkt me ook niet echt het toppunt van gezelligheid als
> je alleen in je tent/appartement zit…dusja…kheb gwoon
> vriendinnen met lastige ouders haha..weet jij misschien of er
> sites zijn met mensen die ook een maatje zoeken voor op
> vakantie? Ik baal er zo van. Heb dalyk examens en heb
> superlang vakantie. Geen zin om heel de vakantie te werken of
> thuis te zitten…Nja…Groetjesss!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?