Ik ben vorig jaar naar appartement lotus geweest, blanes. Het appartement is wel oke, gewoon goed en schoon, heel erg eenvoudig maar je kunt er ook niet echt superveel van verw88. Een erg groot voordeel was dat het balkon echt lekker groot is. Ze hebben in Blanes eigenlijk 2 bekende discotheekjes, niet erg groot. In allebei de disco's (arena en las vegas) hebben ze 1 zaal daar draaien ze allerlei soorten muziek. Dat vond ik zelf wel erg jammer, want hou zelf namelijk erg van R&B. Kheb gehoord dat er een nieuwe discotheek komt, Sunset. (hopelijk is dat wat leuker) De discotheken zijn echt op loopafstand,discotheek ‘arena’ zit om de hoek en discotheek ‘las vegas’ is ook heel dichtbij. Kben zelf ook nog avond naar lloret geweest, is wel redelijk dichtbij. Daar is het wel veel groter, veel meer keus en wel verschillende zalen. Kvond het uitgaan in blanes zelf wel een btje tegenvallen, leeftijd is jong daar (15,16 jaar). Verder heb je nog wel kleine cafe'tjes maar das nix aan (vond ik tenminste). Vergeleken met Lloret vond ik Blanes wel gezelliger, je leert snel mensen kennen, Lloret is heel erg massaal. De prijzen van de ingang van de discotheken in blanes waren rond de 3 tot 6 euro, verschilt per avond. Daar zitten meestal 2 drankjes bij inbegrepen. De stranden zijn wel oke, je kunt er wel lekker liggen, maar wel druk. Ik heb verder geen excursies gedaan, veel te warm dus daar kan ik niet echt wat over vertellen. Khoop dat jullie er wat aan hebben.