bus voor ons twee??

• Melany

Hhhmmm… lijkt erop dat wij de bus van 19 juli naar blanes voor ons twee hebben !!!

LOL

groetjes

• Chantal

Tja… dat kan he, ben alleen bang van niet hoor.. ik ga 19 juli ook op vakantie maar niet naar blanes, wel naar malgrat de mar,

En heb je al een beetje zin in de vakantie?

Met welke reisorganisatie ga je? Ik ga met solmar tours

Groetjes

• Melany

hahaha, ja ik hoop eigelijk ook van niet dat ie bus voor ons twee is!

wij gaan met gogo as usual !

waar kom je ergens vandaan als ik vragen mag?

groetjes

• Chantal

Melany,

Ik kom uit Kampen, vlakbij Zwolle, en jij?

Ben je al vaak naar spanje geweest? ik namelijk niet, dit wordt mn 1e keer.. vorig jaar turkije..

Groetjes Chantal

• Melany

Vorig jaar ben ik naar salou geweest, nou was echt een toppertje !!!!

ik hoop dat dit jaar weer net zo leuk word !!!!!!!!

Ik kom uit hoensbroek, das in zuid limburg! maar dan is het voor jullie wel een lange busreis ik kan me nog herinneren dat wij vorig jaar ook mensen uit zwolle in de bus hadden, en toen zij in maastricht waren waar wij op moesten stappen hadden zij al een reis van 6 uur achter de rug … dus ik zou zeggen bereid je maar vast voor hihihi !!!

Groetjes

• vacaciones

Hoi melany, Lloret is in ieder geval anders dan Salou, Salou is erg mooi ik weet het maar het uitgaansleven viel me erg tegen!!! In lloret heb je veel meer keus kwa uitgaansgelegenheden en het zit allemaal dicht bij mekaar. En in salou komen heel veel jonge gasties van 16 en 17 jaar, in lloret is dat minder, je zal er wel veel zien hoor maar er zijn van elke leeftijd wel mensen in lloret!!

in ieder geval een fijne vakantie toegewenst in lloret.

See YA!!!!

groetjes

Sander

• melany

uhm…hoe kom je erbij dat ik naar lloret ga ???

ik ga namelijk naar blanes…..klein maar fijn , just like me ! :D

en waar ga jij dan heen???

groetjes melany

• vacaciones

Ja is waar, ik zat aan lloret te denken. Maar ik ga ook naar blanes ja, mijn vriendin is spaanse en ze woont in Blanes, als je nog wat dingen wilt weten over blanes kan je het altijd vragen.

Groetjes,

Sander