Estartit / Playa D'aro ?

• walter

Ik ga half juli met 5 vrienden met de auto richting Spanje. We zijn op zoek naar een eerste plaats aan de costa brava waar genoeg uitgaansmogelijkheden zijn, een gezellig camping is en vanwaar uit we naar de Pyreneen kunnen om te gaan raften.

We twijfelen tussen Estartit en Playa D'aro; zijn er mensen die hier wel eens geweest zijn? En wat raden jullie dan aan?

walter

• Melany

heej

Camping la masia is wel in blanes !!! :D

have fun daaro groetjes

• walter

Hey daar, jij raadt Blanes aan dus? ;)

We zijn daar twee jaar geleden geweest, maar de campings waren daar toen allemaal vol, dus toen zijn we maar doorgereden naar Calella. Was super trouwens.

• wil

léstartit is een behoorlijke plaats waar veel campins zijn , kijk maar eens op http://costabrava.startpagina.nl/ vervolgens op léstartit en campings , zelf verblijven wij op camping TER .

als je graag meer info zou willen stuur dan een mailtje met je vragen, krijg je van mij antwoord groeten wil

• fam. Vis

Hoi,

Ik weet niet of je inmiddels al wat besproken hebt.

Maar als dit niet het geval is, mijn broer gaat altijd naar

El Delfin Verde moet een hele mooie camping zijn is op internet wel ergens te vinden en ligt nog een stuk hoger dan Blanes, ik dacht ergens bij Playa Dáro in de buurt.

Er is erg veel te doen en een heel mooi zwembad.

Jullie zijn met de auto begreep ik dus kan je makkelijk naar Lloret de Mar e.d. gaan om te stappen, maar die camping staat in ieder geval heel goed aangeschreven.

Zelf gaan we naar Blanes in een hotel, maar mijn broer zit ook in juli op die camping en dan gaan we daar zeker een kijkje nemen, wie weet voor volgend jaar.

Wij zijn echt verslaafd aan Spanje dus vandaar.

Groeten,

Fam. Vis

• vacaciones

Delfin Verde is inderdaad heel mooi, een echte aanrader