Ik zoek de leukste Nederlandse kroegen aan de costa...

• Amber

Wie kan mij een tip geven over de leukste Nederlandse kroegen en/of Discotheken aan de Costa. Dan bedoel ik ook de echte leuke met een hoog FEEST gehalte en waar ze ook regelmatig de nederlandse meezingers draaien.

Voor een onderzoek/tv programma zijn wij opzoek naar de de allerleukste Nederlandse plekken. Dus een leuke camping met Nederlandse hostes is ook van harte welkom.

Graag de informatie zo volledig mogelijk vermelden.

Hoop binnenkort hierover meer te kunnen vertellen.

• Twietie3

Tips genoeg natuurlijk, maar mensen die van de Costa Brava houden hebben geen belang bij al die negatieve tv programma's

• Peter Matheij

Het leukste feestcafé is natuurlijk te vinden in Malgrat. Feestcafé Asterix…Dit jaar geheel vernieuwd! Nog groter, nog mooier, nog beter en nog gezelliger!!!Precies in het midden van de boulevard van Malgrat ligt het enige echte 100% nummer 1 Feestcafé ASTERIX!

De vele themafeesten, de diverse merken-promoavonden, de beroemde meter-bierwedstrijd, de bekende feestdeejays en de supergezellige medewerkers geven meer dan voldoende reden om feestcafé ASTERIX meerdere malen te bezoeken!!! Een dansvloer en pooltafel zijn natuurlijk aanwezig en de toegang is altijd gratis!!!

Dus als je meer info nodig hebt laat maar weten, ik ga er namelijk deze zomer werken.

Mvg.

Peter Matheij

• Limburgse

Verona natuurlijk in Malgrat de place to be!!!!

• hoi

wanneer ga jij naar malgrat limburgse?

gr.