Malgrat

• Men En Leej

Hey Hey… Wie gaan er nog meer naar Malgrat… Hotel Sorra d'or?.. Laat het ff Weten..

Ciao(K)…

• Chantal

Hey Hey!

Ik en een vriendin van me, beide 19, Hotel Papi.. wij vertrekken 19 juli met Solmar Tours.. en blijven 17 dagen..

en jij(jullie)

groetjes

• Men En Leej

Heej…

Ik ben de naam kwijt van de busorganisatie waarmee wij gaan..

en we gaan van 9 tot 22juli…

maar zit dat hotel waar jullie in zitten dan ook aan die boulevard?… daar zit ons hotel namelijk wel…vlak bij een treinspoor…

We horen het wel..

Ciao.. Leej (17) en Men (18)

• Chantal

Ons hotel zit in een zijstraatje van de boulevard, familie en vrienden van me zijn er al een aantal keer geweest, echt goed gelegen, naast het nederlandse straatje.. dat ook gezellig meot zijn, ten minste daar hadden hun het over, zelf ben ik nog nooit in Malgrat geweest, maar t lijkt me echt super!

Ik denk dat als wij aankomen 20 juli, dat jullie 22 juli al weer weg zijn..

Waar kwamen jullie vandaan? Welke plaats?

En hebben jullie er al zin in?? Ik kan bijna niet meer wachten!!!

Hastalavista!

• Men En Leej

Wij Komen uit Lelystad.. En we Hebben er echt zin in!!..

Je kan daar alles doen wat je wilt.. zonder dat iemand je in de gaten houdt.. of dat je op tijd terug moet zijn.. echt lekker..

en alleen mandy is in Malgrat geweest.. en Discotheek waikiki moet je echt heengaan volgens haar…is echt leuk.

En al die spaanse jongens..hopen dat ze een beetje leuk zijn..:)

Ciao..Leej en men

• vacaciones

hoi dames, ik heb jullie topics met plezier gelezen.

Malgrat is een lang stuk boulevard, niets meer niets minder. Er zijn inderdaad een paar goede discotheken en het hollands straatje is ook gezellig.

Met die “leuke” spaanse jongens zou ik maar oppassen aangezien er vorig jaar ook in Malgrat een hollands meisje is verkracht op het strand door 3 spaanse jongens, neem nooit zomaar een drankje van iemand aan, want geheid dat ze er een pilletje in gegooid hebben. ik wil jullie niet bang maken, maar het is de harde waarheid.

Veel plezier in malgrat.

Groetjes

Sander

• Men En Leej

Hey Hey…

Ja K weet Het.. T Was Ook meer als grap bedoeld hoor.. maar we zullen uitkijken…

je weet wel veel over malgrat… ben je er zelf ook geweest?.. of ga je er vaak heen?..

we horen het wel..

Ciao..Leej en Men

• vacaciones

Hey,

Ik ben inderdaad veel in Malgrat en omstreken geweest. Heb 3 jaar in Blanes gewoond, en mijn ervaring met spaanse jongens is niet al te best. Mijn ex vriendin is spaanse daarom dat ik 3 jaar in blanes heb gewoond. Malgrat is echt gaaf in de zomer, veel plezier.

doei doei

sander

• Limburgse

Malgrat is super, alleen vind ik Sorra d'or niet zo geweldig. De bus komt niet tot het hotel, je zult dus een eindje moeten slepen met je koffer, soms staat er bij het Solmarkantoor een busje voor de koffers, maar niet altijd. Veel lawaai van de treinen en het ligt niet in het uitgaanscentrum. Eten was ook niet echt geweldig.

Je moet altijd terug door een donkere winkelstraat als je bent wezen stappen.

Breng een bezoek aan Verona: heel erg leuk bar.

• Men En Leej

dank je wel voor je informatie over sorra d'or.. dan weten we een beetje wat we kunnen verw8en…