hotel Blaucel te Blanes

• Fam. Vis

Wij weten dat het heel moeilijk zal zijn.

Maar onze vraag is zijn er al mensen in hotel Blaucel te Blanes geweest.

Het hotel is dit voorjaar geopend en is via Solmar en in ieder geval Holland International te boeken.

Die hebben ook nog vrij weinig informatie over dit hotel.

En bij foto's op internet krijgen we alleen nog maar tekeningen te zien.

Wij hebben dit hotel geboekt via Solmar en gaan er van 5 tot en met 19 juli heen.

Maar wij zijn vreselijk nieuwsgierig hoe het eruit ziet en hoe het daar is.

Ook Blanes is voor ons helemaal nieuw,(verder zijn we wel regelmatig in Spanje geweest) dus als mensen nog leuke tips voor ons hebben, we gaan er met 2 kinderen heen van 5 en 10 jaar.

Maar als iemand dus in hotel Blaucel is geweest of iemand kennen die daar al is geweest zouden we graag meer willen weten en het zou helemaal fijn zijn als we ook wat foto's zouden kunnen zien.

Bijvoorbaat dank,

Fam. Vis

te Apeldoorn

• theo

Het hotel is nog niet klaar,medio juni of eind juni zal het in gebruik genomen worden. Een voordelig kopje koffie kunt U halen bij Creperie Theo aan dezelfde weg av de Madrid ,misschien tot ziens,Theo

• vacaciones

hahaha, theo!!!!

Ben je ook weer in blanes, terug in de pannekoek restaurant. Ik zie je van de zomer wel weer!!!!

P.S. Wat hebben ze afgelopen winter toch weer je ramen onder gespoten zag ik.

• vacaciones

Hallo mevrouw,

Ik was van de winter in blanes en ik zat tegenover dit hotel. Ze zijn het nog aan het afmaken, maar het wordt wel mooi volgens mij, ze hebben nog meerdere nieuwe hotels gebouwd en die zien er ook netjes uit, dus daar zal ik me eigen niet druk over maken.

groetjes,

Sander blanesfreak numero uno!!!!

• fam. Vis

Weet iemand hoe het komt, dat er zo relatief weinig over Blanes te vinden is op internet, terwijl we van iedereen horen dat het zo'n leuke plaats is waar veel te doen is.

En terwijl er over Lloret del Mar en Salou heel veel te vinden is, die hebben zelfs een eigen link-pagina.

Nog een leuk berichtje we zijn benaderd door Hotel Blaumar, een medewerker daarvan vroeg om ons adres en we krijgen een brochure thuisgestuurd van Hotel Blaucel.

Toch erg leuk dat ze de moeite nemen.

Trouwens jullie ook bedankt voor jullie reactie's en Theo we komen zeker bij je langs als we in Blanes zijn van 5 t/m 17 juli.

Tot dan.

• vacaciones

hallo,

Er is wel genoeg te vinden over Blanes hoor. Gewoon naar costabrava.startpagina.nl

gaan, daar is genoeg informatie over Blanes. Ik heb ook wel een andere website over blanes maar dat is aleen in het spaans, dus ik weet niet of je spaans kan lezen, zowel dan is dit het adres. www.blanes.net.

Groetjes,

Sander