hotel aquamarina in malgrat

• blackie

weet iemand hoe dit hotel is? en of je vanuit dit hotel makkelijk met de boot/bus/trein naar het oude centrum van malgrat kan?

dit is voor de eerste keer dat ik naar malgrat ga, en voor de derde keer dat ik naar spanje toe ga, de vorige keren vond ik nogal tegenvallen (op een een of andere manier kom ik altijd in familiehotels terecht, omdat ik wel eisen stel aan de vakantie) zal dat nu iets anders zijn of is dit ook een familieplek?

• Johan

Kijk maar eens op de volgende link, hier staan 8 reakties op dit hotel.

http://www.vakantiereiswijzer.nl/reacties_bezoekers/reacties_acc.php?xid=2293

Suerte !

Johan :)

• blackie

dankjewel. helemaal top, ik kon al nergens informatie vinden over het hotel, wat ik jammer vond. maar ik ben nu rustig aan t bekijken wat er nou waar is van de dingen die ze altijd bij de reisbureaus zeggen.

• Limburgse

Prima hotel en via de boulevard ben je binnen een paar minuten in het oude centrum van Malgrat.

Verder rijdt er ook een treintje.

En er is sinds enkele jaren ook een treinstation in St. Suzanna, hoef je niet meer helemaal naar het oude centrum te lopen.

• Johan

Graag gedaan Blackie, geniet ervan !

• michiel en natascha

het is een super hotel ! en er rijdt inderdaad een treintje en een bus naar het oude centrum , veel plezier en een fijne vakantie !