clubcard in blanes

• costa

Wat doet blanes clubcard voor mij en heb ik daar echt voordeel van want ik vind hem nogal duur en via propers kom ik vaak goedkoper in de disco als met clubcard graag .Vorig jaar in llorett voelde wij ons bekocht.Heb ik echt overal 10% korting bij alle ned horeca of is dat maar gedeeltelijk waar ik hoor zoveel verschillende dingen erover. Wij komen met 6 man in app villa de madrid is dat wat voor ons 21 en 22 jaar of moeten we daar ook super stil zijn en geen muziek aan zoals vorig jaar in llorett.. we horen het graag.

• vacaciones

In blanes heb je geen clubcard nodig man!!!! er zijn maar 3 discotheken in blanes, en de cafe's en danscafe's zijn gratis. Als ik jou was zou ik het niet doen het is toch allemaal geldklopperij van die spanjaarden!!!

He maar zo te zien ben ben jij al in spanje, is het lekker weer en zijn er al mensen in blanes???

Groetjes,

Sander

• costa

Op dit moment zijn we met de voorhoede een week in Salou uitpuffen van examens,zonder dure clubcard overal gratis naar binnen met vaak een drankje via een propper ,kan het je aanbevelen op dit moment zeker 27 graden en binnen met een koel glas bier best uit te houden.vacanciones tot aan costavacaciones schreef:

>

> In blanes heb je geen clubcard nodig man!!!! er zijn maar 3

> discotheken in blanes, en de cafe's en danscafe's zijn

> gratis. Als ik jou was zou ik het niet doen het is toch

> allemaal geldklopperij van die spanjaarden!!!

>

> He maar zo te zien ben ben jij al in spanje, is het lekker

> weer en zijn er al mensen in blanes???

>

> Groetjes,

> Sander

• blanescrew

gelukkig zijn er 4 discotheken ;)

en idd, een clubcard is echt overbodig! met kaartjes van de proppers kom je veel goedkoper binnen en profiteer je meer dan met een clubcard! veel plezier en tot in blanes

x