blanes + voetbal

• van der linden

wij vertrekken 15 juni naar Blanes maar zijn er wel leuke kroegen waar w e het E.K kunnen volgen??

We zitten in apartementen Europa/Lotus is dit een gezellig appartement en is er een mogelijkheid om t voetbal te volgen met een biertje er bij…

bedankt vast.

• twietie3

Als je in Lotus zit kan je voetballen volgen bij de Bierexpress, die zit onder Lotus.

Bij Europa kan je ook voetballen kijken, eigenlijk in bijna alle bars wel en ze verkopen allemaal bier. In europa heb je tv en daar zit meestal wel een zender op van sport, geen nederlandse zenders dan moet je tv huren.

Groetjes Twietie

• vacaciones

jawel hoor, vlakbij zit annies verjaardag!!! Hun hebben een groot scherm en altijd een gezellig sfeertje. Verders zijn er nog meer cafe;s waar je terecht kunt hoor. Zitten die appratrementen van jullie in de wijk Los Pinos, wat een toeristenwijk is??

• van der linden

Nou ik hoor het al, wordt gezellig daar, heb er nu al zin in..

In welke wijk onze apartementen liggen weet ik niet precies.

Maar klink gezellig als ik het zo hoor..

• vacaciones

Jawel blanes is hartstikke gezellig, ben daar 4 jaar geleden voor het eerst geweest en kom er nog steeds. Oh ja bij de sunset cafe aan het strand zullen ze ook wel een groot scherm ophangen.

laters,

sander

• twietie3

Die appartementen zitten inderdaad in Los Pinos.

Vlakbij voetbalstadion.

Groetjes Twietie

• vacaciones

Oh ja das waar ook twiet!!! Europa appartementen toch??

• twietie3

ja zeker en Lotus zit om de hoek boven Bierexpress.

groetjes