17 juli malgrat hotel alhambra

• kaatje

ja ja het is bijna zover ik kan bijna nie meer wachten eindelijjk vakantie wie gaan er nog meer naar hotel alhambra in de periode van 17 juli tot 27 juli of zit je ook in malgrat ook goed ik ga samen met me vriend en met wie gaan jullie ik hoor het heel graag van jouw groetjes kaatje

• Chantal

Hoi,

Ja inderdaad het is bijna zover!! ik kan ook haast niet meer wachten, heb er super veel zin in.. Ik ga samen met een vriendin op 19 juli met solmar tours naar malgrat, we gaan 17 dagen.. en zitten in hotel Papi.

Jij al eens eerder in malgrat geweest???

Ik namelijk nog nooit.. dus ben benieuwd hoe het daar is, weet ook niet precies wat ik moet verwachten, nog nooit eerder in spanje geweest, wel in turkije, frankrijk enzo.. dus ben benieuwd!!

Groetjes!!

• kaat

`ja ik ben voor drie jaar geleden geweest ook in malgrat vond het toen super leuk jij zit wle helemaal in het oude gedeelte van malgrat geloof ik dus nie echt in de buurt van de bekende discotheek van malgrat qk dat is dan wel een stukje lopen. Naar astrix en het tmf cafe moet je zeker heen gaan ik heb het daar toen echt naar me zin gehad en zeker een excursie maken naar barca ook top stad zeker als je van winkelen houd. ohja hotel papi is volgens mij wel wel een goed hotel ik kan me vaag herinneren dat een vriendin van mij er ook is geweest en dat ze heel veel toetjes daar had gegeten omdat er zoveel keus was weet het nie helemaal zeker hoor maar als je nog vragen hebt over malgrat moet je maar effe terug tikken okay

groetjes kaat als ik niets meer van je hoor een hele leuke en zonnige warme vakantie( heb ik dat namelijk ook hihi)

• vacaciones

ga je met de bus naar malgrat of met het vliegtuig wat vaak nog goekoper is dan vliegen????? Malgrat is wel relaxt, groot strand aardig wat discotheken en verder veel cafes etc.

• kaatje

ik ga met het vliegtuig best relax alleen jammer dat we waarschijnlijk een late vlucht naar malgrat hebben waardoor we midden in de nacht aankomen maar ja we vertrekken ook heel erg laat dat is dan beter ik weet dat bus goedkoper is maar ja vliegtuig hoef je nie zo lang tezitten hihi

• vacaciones

Nee hoor, ik zei juist je kan vaak een vlieg ticket kopen voor een lagere prijs dan een busreis.

• limburgse

Hotel Papi zit juist heel centraal. Een eenvoudig maar goed hotel. Hotal Alhambra ligt net op de grens van Malgrat en St. Susanna. Ook een eenvoudig hotel, het eten is niet veel soeps. Veel plezier in ieder geval.