Ryan-airvlucht herbevestigen, een ramp

• Karel

Wie heeft dit ook meegemaakt bij het telefonisch bevestigen van de terugvlucht bij Ryanair. Zo bot ben ik nog nooit te woord gestaan. Wat zit daar aan de andere kant van de lijn zeg. Ik werd te woord gestaan door een wel zo'n onbeschofte a-sociale tante dat ik heb overwogen een klacht in te dienen.

Ik werd gewoon afgesnauwd en werd zo kwaad dat ik opgegooid heb. Bij mijn tweede poging had ik meer succes. Ik heb ook al mensen gesproken die bij Ryan-air in de problemen zijn gekomen, alleen al omdat ze geen Engels spreken, belachelijk !!!

• vacaciones

Jongen, een ding, vlieg nooit maar dan ook nooit met ryan air, dat is echt een klotemaatschappij!!!!!! Maar waarom doe jij je terugvlucht dan ook telefonisch bevestigen????? Dat is nergens voor nodig vriend, je hebt toch al een ticket, dus alles is geregeld. Ik heb nog nooit van mijn leven een terugvlucht bevestigd per telefoon, en kon altijd gewoon vliegen!!! dus nooit meer bellen en nooit meer met ryanair vliegen!!!!

Oh ja: vergeet niet dat je maar 15 kilo bagage mee mag nemen, elke kilo teveel moet je 6 euro voor betalen, en je kan alleen maar cash betalen, met creditcard of bankpas kan je niet betalen!!!!

Groet van een Spanje liefhebber

• sophie

Nooit meer met Ryanair vliegen???

Ik denk dat je van gedachte zal veranderen als je weer eens een ticket gaat boeken bij 1 van de reguliere maatschappijen, dan zul je schrikken van de prijs en kies je toch met rooie koontjes voor Ryanair of een andere low-cost.

En wat verwacht je eigenlijk als je een ticket boekt voor 50 Euro, dat je kilo's bagage mee mag nemen. Wees blij dat er low-cost carriers zijn, dan zie je ook nog eens wat van Europa.

Ik vlieg zeker 1 keer per 2 maanden naar NL vanuit Londen of Gerona met Ryanair en heb nog nooit geen problemen gehad, alleen je moet geen drankjes of broodjes aan boord bestellen, want dan kun je zeker je portemonnee trekken.

Groetjes van een kleine Ryanair-fan

• sophie

Helemaal vergeten: Je terugvlucht hoef je niet te bevestigen, dit mag je doen zodat je niet verrast wordt m.b.t. de vertrektijden. Ze werken nl met een winter- en zomerschema.

• Karel

Er werd dus duidelijk in de correspondentie vermeld dat dit WEL moet.

• vacaciones

Ja karel, dat staat altijd in die brieven, maar daar moet je maling aan hebben.

Verder is ryanair gewoon een kutmaatschappij, ik vlieg 10 keer liever met transavia basiqair service, is makkelijk vanaf rotterdam naar girona, vanaf 32 Euro!!!!

• rocky

vind ryan air toch niet zo goed kan totaal geen wijs uit hun site

je kan echt niet on-line boeken, ik wil een retour vlucht en dan betaal ik ineens honderden euro´s meer

ook vlieg je via rome naar parijs

het is net als easy jet, je mag geen service verwachten

ook al is het goedkoper, je hoort toch fatsoenlijk behandeld te worden

maar wat ik ook niet begrijp waarom heb je ze opgebeld

is helemaal niet nodig, je zou het alleen kunnen doen of de tijd nog klopt

• hola

Weet je waarom jij in een keer zoveel betaald, omdat de rechtsreekse vluchten zijn uitverkocht!!!! even nadenken jongen!!!!

• rocky

wie zegt dat ik en jongen ben kan ook wel een meisje zijn

maar wil gewoon eenr retour vlucht en niet twee enkeltjes

normaal gesproken is een retour goedkoper dan 2 maal enkele reis,maar niet bij ryan air

betaal je voor een enkeltje 35 euro, willen ze voor een retourtje 400 euro

tja dat gaat er bij mij niet in

en rechtstreekse vluchten uitverkocht hoe bedoel je

die hebben ze nooit gehad

als ik een reisburo binnenstap kan ik zo een uitdraai krijgen met alle lijndienst vluchten van diverse maatschappijen, daar heb ik ryan air niet voor nodig

• hola

hahahahaha, wat een mongolen komen er toch ook naar spanje op vakantie he!!!!

de tering zeg!!!

volgens mij is het beter voor jou als je naar renesse gaat!!!!!