Malgrat!!!

• limburgse

Ik ben er 2x geweest en ga dit jaar helaas niet, ben net terug van Tenerife en ga nog naar Benidorm. Volgend jaar ga ik wel absoluut weer naar Malgrat.

• limburgse

Naar welk hotel gaan jullie eigenlijk ???

• partyteam

florida park

• hola

dames dames, ik wil niet bijdehand zijn hoor, maar verschil tussen blanes en malgrat is er niet!!!!!!! misschien 1 klein dingetje het strand van Malgrat is veel groter dan dat van Blanes, maar in Lloret hebben ze pas een kutstrand!!!!! echt waar!!!!!!!Ik bedoel in malgrat hebben ze 4 discotheken, in blanes ook!!!!!

alleen zullen maar weinigen weten waar de 4de discotheek is in blanes, maar dat zoek je maar lekker zelf uit, heb ik ook moeten doen.

Groet,

Sander

• limburgse

Jullie hebben in ieder geval een heel goed hotel.

Voor een gezellige avond in een gezellige kroeg moet je naar Verona gaan.

Veel plezier.

• partyteam

hey sander,

oke dan, wij hebben echt super zin in de vakantie in malgrat!! vandaag over 2 weken hopen we op t strand te liggen…

maar heeft malgrat een fijner strand dan lloret, want daar waren wij vorig jaar en dat was echt een k*t strand..

kus

• hola

Het strand van Malgrat is echt 10 keer beter als het strand van lloret!!!

En moet je je voorstellen in Lloret is het 10 keer zo druk als in malgrat maar het strand in lloret is ook 10 keer zo klein, ik hou daar zelf niet zo van, ik moet wel een beetje de ruimte hebben, niet dat als ik languit ga liggen dat ik naar de buurman zijn hol zit te kijken als je begrijpt wat ik bedoel.'

Hoi hoi

Sander

• limburgse

Geef mij ook maar het strand van Malgrat, zand en geen kiezel en meer plek.

• marian

Het strand van malgrat heeft GEEN zand,maar wel kiezels

• limburgse

Dan heb ik toch op een ander strand gelegen hoor.