van Blanes naar PortAventura

• loezelll

Heyyy vakantie-peoples!!

Is er iemand wel eens van Blanes naar PortAventura geweest?

Rijden er bussen vanuit Blanes, of juist niet omdat de afstand best groot is?

Graag alle ervaringen sturen!!!

• partyteam

hey loezelllll hier t partyteam:P (je zussie en vriendinneke:P) have fun in blanes!!

Grappig dat je net boven ons berichie staat haha

Tot snel kus

• Demie

Volgens mij is dat een heel eind, ligt volgens mij wel 150 a 200 km. van elkaar af.

Het is overigens wel de moeite waard, wij zijn 2 jaar geleden naar Salou geweest en toen bestond Solmar (ik weet niet precies) zoveel jaar.

Daardoor kregen we toen allemaal een entreebewijs van Port Aventura aangeboden.

Helaas hebben wij dit een beetje aan het eind van de vakantie gedaan, anders hadden wij zeker nog een keer gegaan.

De entree is overigens niet misselijk, was wel aardig prijzig.

Maar is het zeker waard.

Een heel mooi park, heel mooi aangelegd.

Maar het is dus wel een aardig eindje weg, waarschijnlijk wel te doen met de trein of evt. een auto huren.

Heel veel plezier in Blanes.

Groeten,

Demie

• limburgse

het is een hele ruk om vanuit Blanes naar salou te reizen. Ik zou het niet doen.

Je bent uren onderweg. Het park is wel de moeite waard maar behoorlijk prijzig.

• hola

Hey loezzelll, vergeet al die domme berichtjes hieronder en ga naar het busstation van blanes (achter het voetbalveld) daar kan je met de bus naar Port Aventura inclusief ticket voor het park voor minder dan 80 euro dacht ik, tenmiste zo was het ongeveer 3 tot 4 maanden geleden. Het is zeker de moeite waard, maar het is beter om 2 dagen te gaan ,1 nachtje een hotel in het park is ook niet zo duur.

Je kan natuurlijk ook zelf een auto huren dan rij je het in 2 en half uur, heb ik afgelopen winter ook gedaan, is wel te doen als je de spaanse wegen een beetje kent en spaans kan praten voor als je de weg kwijt bent.

Veel success

Sander

• limburgse

En vind jij € 80,== niet duur ?

• hola

Tja 80 euro is inderdaad aardig wat, maar ja wat is nou niet duur tegenwoordig, en als ik op vakantie ga wil ik niet op mijn geld letten, anders blijf ik wel thuis.

Groet,

sander

• limburgse

Nee ik ook, maar dan wacht ik met dat park te bezoeken tot ik een keer in Salou ben, dat scheelt enorm.

• gilion

zonde van het geld om naar port aventura te gaan

het is veel te duur, niet veel soeps te beleven,lange rijen

je moet in iedergeval je geldboom meenemen om wat te doen, nou sorry hoor, maar daarvoor wil ik geen pretpark bezoeken

• limburgse

Nou Gilion, Port Adventura is anders een heel mooi park met mooie atracties. de entree is inderdaad prijzig maar die betaal ik hier ook voor een pretpark. Alleen ik zou niet een paar uur in de bus willen zitten om een pretpark op vakantie te bezoeken, er is genoeg rondom Blanes te beleven en dan zou ik daarnaartoe uitstapjes maken zoals Waterworld enz.