Blanes duur??

• Heldengirl

Ik ga 16 augustus samen met 2 vriendinnen naar Blanes.

Wij vroegen ons af of alles daar duur is denk aan entree geld discotheken, uit eten , drankjes , ijsjes enz.. en hoeveel maak je er gemiddeld op een dag op wij drinken nooit zo heel erg veel maar wel meestal mixjes enzo. Ik hoop dat hier iemand een antwoord op heeft want dan weten wij wat we kunnen verwachten! kusjes……….

• michiel en natascha

opzich is spanje net zo duur als nederland , in een kroegje betaal je uiteraard minder dan in de disco , de entreeprijzen varieren van 5,00tot 20.00 , ligt eraan wat of wie er op tree , wij maken zo gemiddeld met zen 2e 100 per dag op , en gaan dan niet iedere dag stappen enzo

• hola

hahahaha, spanje net zo duur als nederland!!!! vriend ik heb nieuws voor je, ik heb 3 jaar in blanes gewoond en gewerkt maar spanje is toch echt goedkoper als je een hollander bent. Verder is blanes gewoon gezellig, ik zou gewoon je pinpas meenemen, dan heb je ook nooit geld tekort

de groeten

Sander

• Bikkel

Blanes is wel stukken goedkoper dan Nederland en dan vooral wat winkelen betreft. De drank is evenduur op terrasjes enzo maar in bepaalde tenten kan je wel goedkoop drinken. Entree voor de discotheken is wel te duur maar dat hoort er een beetje bij. Heb dit net gelezen op www.costabrava.nl. Goede site maar staat vreemd genoeg niet vermeld op costabrava.startpagina.nl???

Ik ga dit jaar lekker naar Lloret!

• hola

Lloret hahahaaha, nog duurder!!!!!!!

• Heldengirl

Mijn pinpas gaat zoiezo mee. En voor mij is geld niet zo'n probleem maar een vriendin van mij heeft bijna geen geld en heeft volgens mij ook geen zin om meer te gaan werken of zo, vandaar dat ik ff wou weten hoeveel we daar ong. kwijt zijn kan ik die vriendin ff waarschuwen want die meent met 250 euro daar rond te komen 10 dagen. Want ik ben niet van plan om thuis te blijven zitten omdat zij geen geld heeft.

• limburgse

Ik zou die vriendin maar niet meenemen want dat wordt gegarandeerd gezeik.

Heb ik ook al eens meegemaakt. Vreselijk, na een paar dagen was het geld op en ging ze zielig doen of ik niet voor haar wilde betalen en zo niet dan moesten we maar op onze hotelkamer blijven en zij vond dat ik haar daar niet alleen achter kon laten. Ik wist dit niet van te voren anders was ik er nooit aan begonnen.

• meel & fermie

DAMN! ja dat suckt echt enorm volgens mij !!!!

ik ben vorig jaar naar salou geweest en heb daar ongeveer 500 euro opgemaakt op een camping 17 dagen dus dan moet je ook nog eten enzo erbij betalen, dus gemiddeld is dat ongeveer 35 euro perdag, en ik zal je zeggen we hebben daar echt niet op ons geld gelet, dus zoo duur is het helemaal niet hoor !!!!

groetjes

• Heldengirl

Ze zal ons nooit om geld vragen denk ik maar dan doet zo zo heel erg zuinig en ik heb niet zo veel zin om op vakantie zuinig aan te gaan doen..

maar we hebben haar duidelijk gemaakt hoe wij vakantie willen vieren duss ze past zich maar aan! toch…!

• limburgse

veel succes en spreek inderdaad van te voren goed af wat jullie van plan zijn en dat jullie niet thuis blijven zitten als haar geld op is. Ze is dan tenminste van te voren gewaarschuwt. Veel plezier.