Blanes (26-07)

• meid

Wie gaan er nog meer naar Blanes rond deze tijd? Ik zit op camping La Masia en ik heb er echt onwijs veel zin in!!! Wie nog meer….???

• meel & fermie

Zo als ik net al zei WIJ GAAN OOK !! ahahha alleen wel al de 19e en dan 14 dagen ! ook op zelfde camping, met gogo, jij ook?

Nou mss tot daar, was je naam eigelijk dat schiet daar wat meer op en hoe oud enzo ?!

Groetjes

• meid

Gaaf! Ik ga ook met gogo, en ik ga 10 daagies. Maar goed daar zit ik dus 2 dagen van in de bus :S… Ik ben Danielle en ben 18 jaar, jullie dan?

Groetjesss

• meel & fermie

hey ja zeker gaaf !! haha wij zijn michelle en melany gaan met zn 2tjes en zijn beide 19. met hoeveel ga jij ? nja wij zitten van de 14 dagen ook 2 in de bus maarja bus is meestal ook wel al een feest ahaha

greets

• Kellie..!

Heej ik kom met me nichie 27 julie tot 10 aug…

camping el pinar vlakbij camping la masia… (K) kusje, kel

• roytje

hallo allemaal ik ga ook na blanes camping solmar naast la masia word weer feesten ik ga 23julie tot 8 augustus xxxroyx ga met mijn neefieKellie..! schreef:

>

> Heej ik kom met me nichie 27 julie tot 10 aug…

> camping el pinar vlakbij camping la masia… (K) kusje, kel

• kellie

hehe:D dan komen we je dara vast wel tegen.. ik zit op camping el pinar samen met me nichie enhoe oud ben ji jdan roy? en je neefje?

xx

• meid

Hey hey! Ik ben er saampies met 4 anderen!!! Alleen tegen de busreis zie ik een beetje op. Een hele dag in de bus zitten met mensen die je niet kent… Maar goed zo leer je natuurlijk ook wel weer mensen kennen ;) Maar wij zijn met zn 5-en en er zal dus 1 alleen moeten gaan zitten… ben benieuwd wie dat gaat worden!

Weten jullie misschien wat voor extra's ik mee moet nemen, omdat ik op een camping zit? Het is namelijk alweer lang geleden dat ik op een camping ben geweest!

groetjess!

• meel & fermie

nja als je op camping zelf eten wil maken, iets van gas dingetjes pannetjes en bestek, nja wij gana lekker uit eten dus mja een soepie is altijd lekker voor tussendoor!!!!

ma verder hoef je nix speciaals mee te nemen hoor, vorig jaar ook niet gedaan!!

groetjes xxx

• Kellie..!

ja misschien knijpers ofzo om je handoeken (kleding) op te hangen… dus 0ok een waslijn!!:P