Blanes (26-07)

• meel & fermie

hhmmm als het goed is neem je knijpers ook mee naar een hotel om je zooitje op te hangen dus dat hoef je niet speciaal mee te nemen hihihi, en vorig jaar hadden ze de lijntjes al ophangen dus neem eigelijk wel aan dat dat dit jaar weer zo is, en anders kan je int winkeletje op de camping een stuk touw kopen ahaha !!

NOG 4 DAGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kus meel en fer

• Kellie..!

hahaha:D

ach ja…;) ik ben nou eenmaal blond hea:P

• meel & fermie

ik ook ! :-P

• Kellie..!

haha:D

• meid

Nou.. ik voel me buitengesloten… Ben niet blond!! Haha maar dat was ik wel in mn vorig leven…

Iig bedankt voor de info! Ik had er nog helemaal niet aan gedacht om iets van een waslijn mee te nemen en ja knijpers lijkt me op zich ook wel handig! Dit kan ik dus bij mijn lijst schrijven, ik wil dit jaar namelijk eens proberen om op vakantie te gaan zonder wat te vergeten (goed plan of niet dan ;))

• Kellie..!

haha Heel Goed Plan..!!:P

pr0ber ik 0ok altijd maar lukt me no0it ( aangezien ik blond ben ) :D:D

xxXxx kellie

• meid

Dit jaar dan toch eens proberen om niets te vergeten.. En dan vooral PROBEREN, tja jij kan er ook niets aan doen dan je blond bent natuurlijk en ja sommige mensen zijn gewoon errug vergeetachtig :)!

kus daan

• Kellie..!

Hahaha;) nouw volgens mij heb ik nu egt alles bij me ho0r:D

• meid

Nu al gepakt dan? Poe eej ik moet nog beginnen! :O

• Kellie..!

haha neej kijk: ik ga vanavond op vakantie weekje nederland en de 26ste ga ik naar spanje:D dus dat moet ik 0ok n0g inpakken ja;)