wie gaat er ook zaterdag naar malgrat?

• K

ja ja het gaat nu echt opschieten heerlijk hoor heb echt zin in om weer naar malgrat tegaan ben benieuwd of er meer mensen naar toen gaan zaterdag ik ga met het vliegtuig…. tenminste tot barcelona dan hahah groetjes xxx mij

• Willem

a good day! ik ga vrijdag donderdag n8 naar malgrat en dan zal ik er op zaterdag aankomen! ja deze jongen gaat met de bus. Het zal een lange rit worden van 24 uur maar dan heb je ook wat natuurlijk. Zit in hotel Cartago Nova. Nog meer mensen dan in dat hotel??

groetjes

• Martina

Hallo ook wij gaan naar Malgrat alleen wij vertrekken op maandag, komen dus dinsdag aan. Wij zitten in Hotel Papi. Ook wij gaan met de bus( wij zijn 9 gezellige mensen uit Barneveld en omstreken). Groetjes

• Talitha

hallo Willem,

wij zijn vorig jaar naar Malgrat geweest en we hebben er geen 24 uur overgedaan.. als je op het verzamelpunt in de bus stapt die naar Spanje rijdt dan is het 18 uur.. dus het valt nog wel mee!!! hahahaha

heeeeeel veel plezier in Malgrat

groetjes

Talitha

• Willem

ooooh dat valt alweer mee dus..

We komen wel uit friesland. Eerst moeten we nog naar maastricht toe en vanuit daar gaan we naar malgrat. khoop dat et indd geen 24 uur is. Vannacht is et zover..allemaal een fijne vakantie toegewenst.

Groeten Willem

• Limburgse

Nou Willem, vanuit Friesland is het een hele tour.

Wij stappen altijd rond 13.30 uur in Maastricht als laatste op en zijn dan de volgende morgen rond 8 uur in Malgrat.

Veel plezier in ieder geval.

• Willem

haaha

bedankt voor de goeie moed! ik heb in iedergeval slaappillen mee dus dat moet goedkomen. groetjs