waar naar toe?

• tamara

Mijn vriend en ik willen in september 1 weekje naar de costa brava. Maar dan niet naar een plek die totaal vernederlandst is. Waar je nog wat van het echte Spaanse leven kan zien. Wel graag met een strand en wat leuke terrasjes.

Heeft iemand suggesties?

Alvast bedankt!

• mike

Ga eerder naar de Italiaanse Riveria. Even ver en even leuk maar geen massatoerisme met Hollanders zoals bijvoorbeeld Hola, die waarschijnlijk betaal wordt om de Costa Brava te promoten.

De mensen zijn er klantvriendelijker dan in C.Brava. De Italianen slepen uw auto enkel terecht weg. Het leven is er duur maar in C.Brava is het even duur. Bovendien is het klimaat in Italie te verkiezen boven C.Brava. Na 15 augustus is het weer middelmatig in C.Brava

• xaar

wat heel mooi en rustig is in spanje is Vilanova i la getru.oft. Vilanova. het ligt 40 minuutjes van barcelona, leuk stadje gezellige mensen. Je kan er uit gaan maar is niet zo heftig en dat is juist wel lekker. Er is een prachtig rustig strand..en geen hollander te bekennen. je ben overal in een wip met de trein en ook de taxi is behoorlijk goedkoop dus wil je alsnog stappen kan je naar sitges of barcelona!

• hola

ja hoor mike whohahahaha loser, dat jij nou dom bent jongen, is niet andermans zijn probleem.

dus pleur maar lekkr op naar italie, adios

• roel

Ik kan je Callela de Palafrugell aanraden. (zo'n beetje tussen Palamos en L'escala in, dus in het noorden van de costa brava). Het is een heel leuk klein plaatsje, met vele kleine baaitjes. Geen hoogbouw, geen Nederlandse kroegen.

Ik ben er vorige zomer geweest en het is uitstekend bevallen. Gezellige spaanse restaurants en cafés. Klein en niet toeristisch..

succes