Hey hey. wij gaan 21 augustus naar blanes, en zitten in appartementen complex los arcos, heeft iemand hier ervaringen mee? zijn de appatementen goed??
Wie gaan er nog meer rond die zelfde periode naar blanes?
mzl Martijn
he martijn,
wij (22&25 v) komen 27 augustus aan in Blanes..we zitten in een ander appartementen complex.
Zal me niet te veel zorgen maken over het weer…het is een rare zomer geweest(veel koud toen heel warm) daarom is het nu wat regenachtig… Dat komt wel goed tegen die tijd!!!
En we vermaken ons daar wel! Hoe gaan jullie naar blanes…wij gaan met de bus…voor de eerste keer.(zowel bus als blanes)
groetjes
xaar
hey,
wij zij, Linda, Sjoerd en ik zelf (Martijn). Zijn allemaal 18. Voor mij is dit trouwens mijn eerste vakantie in het buitenland zonder ouders. Heb er echt zin in. Ben alleen bang, dat we beetje in het in het seizoen komen, en dat het neit echt druk meer zal zijn, we zien wel, feest word het toch wel. of niet dan?
xx Martijn
volgens mij maakt het helemaal niet uit…het zal wel iets rustiger zijn maar denk dat dat niets van de pret afdoet! Je hebt waarschijnlijk wel de kroegen daar gezien op internet…dus het is daar altijd feest! Het is niet onze eerste vakantie in het buitenland zonder ouders (wij zijn dan ook al wat ouder…22&25) Maar wel de eerste keer dat we naar zo'n lokatie gaan. Zon zee strand en feest…en we gaan ook nog met de bus (jongerenreis hihihi) dus dan is het helemaal compleet, we wilde het gewoon een keertje meemaken en hebben vrij impulsief en snel geboekt (t was ook zo goedkoop) Ik hoop dat t weer meezit maar genieten word t toch wel!!
grtz
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?