Santa Susanna 17 augustus

• Robbiani

Wij gaan 17 augustus naar Tahiti Playa in Santa Susanna. Mensen met ervaringen met Tahiti Playa? Heeft daarnaast iemand informatie over de treinen van Barcelona naar Santa Susanne. Wij hebben de vlucht los geboekt van het hotel. Op internet kan ik nergens iets vinden over de trein die langs de kust loopt.

GROETEN!!!

• limburgse

Kijk op www.renfe.es Daar kun je alle info krijgen over de treinen. Het hotel is prima, mooi zwembad en heel veel animatie. Het ligt aan het strand. Ik zou wel vragen voor een kamer aan zwembadzijde, dan heb je zeezicht, want als je aan de zijkant van het gebouw ligt, lig je heel kort op de balkons van andere hotels. Het is een heel groot hotel en over het eten verschillen de meningen nogal. Wij vonden het goed. Veel plezier.

• mar

hoi ik ben er een keer geweest. was el leuk. animaite is leuk. met miss vrkiezing en mister verkiezing. strand lekker aan je voeten en et eten is prima. is leuk daar.

• limburgse

Och daar hebben we negatieve Mike ook weer. Als Spanje je zo tegenvalt waarom bezoek je deze forums dan nog ?

• mike

ik wil jullie behoeden, er zijn zoveel landen waar er wel vriendelijke mensen zijn, die tevreden zijn om hun cultuur te delen. Het is iets anders nog dan een auto laten wegslepen hoor, je was er niet bij , dus …zwijg dan liever.

• limburgse

Maar het zit je wel behoorlijk hoog. Ik wil absoluut niet opscheppen maar ik ga minimaal 2x per jaar op vakantie en niet alleen in Spanje en ik heb nog nooit problemen gehad.

Ligt misschien aan je eigen air, instelling enz.

• mike

Ik zit ongeveer 150 dagen per jaar in het buitenland voor het werk ( ongeveer een 15 tal verschillende landen). Ik kan dus ook beoordelen dank u.

Ik ‘ moet’ met het werk overingens naar Barcelona in september en blijft er wel voor de weekend.

Maar ik herhaal het: wereldwijd is Costa Brava een teleurstelling .

• limburgse

Jij weet toch niet wat voor werk ik doe en waar ik overal zit. Dus misschien heb ik wel meer ervaring en meer levenswijsheid als jou, ik scheer tenminste niet alle Belgen over een kam, zoals jij wel doet met de Spanjaarden en Hollanders. En by the way ik ben geen Hollander maar een Nederlander.

En let wel effe op als je in Barcalona bent dat ze niet “toevallig” weer jou auto wegslepen.

• Robbiani

Limburgse bedankt! Heb ondertussen alle informatie over de treinen boven water, dus dat moet goed gaan. Ga zo direct het hotel bellen voor kamer met zeezicht! En laat die Mike maar praten. Iemand die zoveel berichten stuurt en continu op deze site zit om zijn frustraties te uiten is niet goed wijs!

• hola

losertje sterf jij effe de tering man!!!!!