September: hoogstens 6 uur zon

• mike

Niet echt mooi weer, veel bewolking:

Het gemiddelde weer in Gerona was als volgt:

De gemiddelde maximumtemperatuur bereikte waarden tussen de 26°C en 29°C. De nachtelijke minimumtemperatuur schommelde tussen de 13°C en 18°C.

Gemiddeld viel er in deze periode op 2 dagen dagen neerslag. Per dag scheen de zon ongeveer 6 uren. Gedurende uw reisperiode waaide er een zwakke wind van 3 Bft. Voor deze analyse zijn de waarnemingen van de afgelopen 8 jaar gebruikt.

• mike

Reisperiode : 01.09 - 22.09

gemiddelde weer

Het gemiddelde weer in Gerona was als volgt:

De gemiddelde maximumtemperatuur bereikte waarden tussen de 24°C en 29°C. De nachtelijke minimumtemperatuur schommelde tussen de 12°C en 16°C.

Gemiddeld viel er in deze periode op 5 dagen dagen neerslag. Per dag scheen de zon ongeveer 6 uren. Gedurende uw reisperiode waaide er een zwakke wind van 3 Bft. Voor deze analyse zijn de waarnemingen van de afgelopen 8 jaar gebruikt.

• twietie3

We zitten niet in Gerona hoor

wij gaan al jaren in september, wie zou het nu beter weten dan??

Je bent gewoon een irritant ventje die alles afkraakt.

• mike

8 jaar officiele statistieken pfffffff , niet juist volgens jou lol……..

In Gerona is het bovendien beter en warmer weer dan aaan de kust …. pipo

Alle jaren, jij saaie knul, er zijn zo mooie plaatsen in de wereld, maar ja hollanders zijn bijna nergens welkom, begrijpelijk

• twietie3

Ten 1e ben ik geen knul en kon ik waarschijnlijk je moeder wezen.

En statistieken zeggen niets toch.

Wij zijn er elk jaar de 1e twee tot drie weken van september en zullen het wel weten denk ik.

Maar ja zo'n arrogante @!#$ als jij bent is het daar niet mee eens natuurlijk.

• twietie3

Nog vergeten. Tot nu toe worden wij overal met open armen ontvangen.

Zelfs bij Belgen.

Maar ja, maar bij elke nationaliteit zit wel een mispunt

• mike

Jij mijn moeder pfffffffffffff, ben je al 65 jaar dan .Ik kies mijn vrienden en moeder zelf

Ok, ik herzie mijn mening: de regio is voor pubers en bejaarden dan. Met open armen?

Je kan er niets aan doen dat je blind bent, arme ziel….

Ik herhaal het: 150 dagen buitenland per jaar kan je mij niet afpakken, mijn ervaring ook niet. Costa Brava blijft shit in mijn ogen.

Is overigens meestal zo, waar er teveel hollanders zijn.

• limburgse

Dus jij bent ook bejaard of een puber, want je komt er ook.

Maar als je een puber bent en je wilt niet bejaard worden dan zou ik me nu maar van kant maken dan wordt je tenminste ook niet oud.

• twietie3

Ik ben van plan om heel oud te worden en nog vaak naar de Costa Brava te gaan.

Samen met de kinderen en kleinkinderen.

Groetjes Twietie.

• twietie3

Jij bent te erg voor woorden.

Ik wil jou niks afpakken, maar pak ons dan ons plezier ook niet af en ga ergens anders zeuren.