Nautilus-Blanes

• ed

Wie kan er wat vertellen over appartementen Nautilus in Blanes.

Zijn de appartementen een beetje netjes, hebben ze eigen parkeergelegenheid?

Ik wil er graag zoveel mogelijk over weten.

Alvast bedankt.

• mike

parkeergelegenheid of niet, uw auto slepen ze toch weg en op een heel onbeleefde manier. In het algemeen is Costa Brava niet net.

• Es!

Je auto slepen ze weg als ie verkeerd geparkeerd staat, ja. Dus!

• mike

Neen ik was juist geparkeerd, kan er toch niet aan doen dat die maricons verkeersborden om 02 uur in de nacht plaatsen en om 06 uur wegslepen. Dieven.

• ed

ed schreef:

>

> Wie kan er wat vertellen over appartementen Nautilus in Blanes.

> Zijn de appartementen een beetje netjes, hebben ze eigen

> parkeergelegenheid?

> Ik wil er graag zoveel mogelijk over weten.

> Alvast bedankt.

De vraag was niet; wie zijn auto is weleens weggesleept!!!!

Maar wie kan er wat vertellen over appartementen Nautilus in Blanes.

Zijn de appartementen een beetje netjes, hebben ze EIGEN parkeergelegenheid?

Ik kom al vele jaren in Blanes, dus over het parkeerbeleid van Blanes weet ik genoeg.

Maar ja, nooit bij Nautilus geweest.

• limburgse

Mike blijft dus super gefrusteerd. Meld in eerdere berichten dat hij veel euro's te besteden heeft, maar blijkbaar waren de kosten van het wegslepen van zijn auto net teveel van t goede. hahahaha

• Linda

Weet niet of je inmiddels al geweest bent.. maar ik kom net terug uit Blanes en heb in het appartement gezeten.. voor zover ik weet zijn er geen eigen parkeergelegenheden… je kan er vlakvoor je auto wel kwijt(als het al niet vol staat).. verder ziet het appartement er heel netjes uit.. het is ideaal gelegen.. lekker bij het strand en dichtbij de uitgaansgelegenheden.. ze zijn ook helemaal niet moeilijk daar.. als je iets later het appartement uitgaat dan moet… en verder zit er een Nederlandse eetgelegenheid onder en das lekker eten daar en helemaal niet duur.

• hola

Niks is duur in blanes, als je maar weet waar je moet zijn

• Linda

Nee, inderdaad…….. alleen niet alles is lekker ..

Waar heb jij gezeten????

• ed

Nou, inmiddels ben ik dus weer terug en ik moet zeggen een schitterend appartement hadden wij.

Wij waren met z'n vieren en hadden een zes-persoonsappartement met 2 aparte slaapkamers, aparte keuken en aparte douche met wastafel en ligbad.

We zaten op de 9e etage op de hoek en hadden een geweldig uitzicht over het strand, zee en Blanes.

Nautilus heeft dus WEL een eigen parkeergelegenheid achter het complex die geheel afgesloten is door hoge muren en en een zwaar ijzeren hek die te openen is met een electronische sleutel.

De auto stond ook nog eens veilig!

Parkeerkosten 6 euro per dag, dus dat valt nog wel te doen.

Beter 6 euro per dag betalen, dan dat je als een Mike hier jaar en dag moet gaan lopen zeiken dat je auto is weggesleept!!!