estarit

• willy

hallo mede vakantiegangers ik ga deze vrijdag naar estarit ik ben er nog nooit geweest dus ik verheug me er wel op maar kan iemand mij vertelle hoe het daar is met het uitgaans leve restaurants en andere bezigheden dan ik zou het graag wille horen alvast bedankt groetjes uit brabant

• Duivesteijn

Hallo, wij zijn al een keer of 8 in L'Estartit geweest.Het is een mooie plaats, met een lange winkelstraat die achter op een plein uitkomt.Zelf zitten wij altijd in Apartement Omega, dat is het apartement naast de supermarkt, als je L'Estartit binnenkomt.Wijzelf gaan altijd naar Spanje met onze eigen auto, maar je kunt er ook een wagen huren, want wij vinden wel dat je die daar wel nodig hebt, anders kom je haast nergens. Want het openbaar vervoer is erg omslachtig.Verder heeft het een groot breed strand, met diverse barretjes, en ook de uitgaansgelegenheid is er best wel goed met Engelse pubs en Hollandse bars. Verder kan je er aardige bootreizen maken naar de eilanden voor de kust (natuurgebied) waar je niet op mag, maar waar wel veel gedoken wordt.Zelf ben ik al 62 jaar oud, maar wij hebben het er altijd naar ons zin. In de buurt kan je verder nog naar Ampurias, dat zijn Griekse en Romeinse opgravingen, en aan de uitvalsweg is er een vrij grote karterbaan. In ieder geval een prettige vakantieToegewenst, en doe l'Estartit de groeten van Fam. Duivesteijn.willy schreef:

>

> hallo mede vakantiegangers ik ga deze vrijdag naar estarit ik

> ben er nog nooit geweest dus ik verheug me er wel op maar kan

> iemand mij vertelle hoe het daar is met het uitgaans leve

> restaurants en andere bezigheden dan ik zou het graag wille

> horen alvast bedankt groetjes uit brabant