Gaan er nog meer mensen eind september richting Santa Susana met name naar Hotel Mercury???
Hallo Peter,
Ik ben daar geweest in juni. 'tja … hoe moet ik beginnen????
Na één dag zijn we eruit getrokken. Ik reis al heel lang en doe een viertal reizen per jaar en eigenlijk was dit het slechtste hotel dat ik al ooit heb gehad… en dan hadden we nog een kamer met zeezicht…
Even opsommen wat onze bevindingen waren:
-airco werkt onvoldoende (misschien hoeft dit ook niet tegen einde september); na 3u koelen voel je nog geen verschil.
-TV stuk
-mijn vrouw haar hand geplet bij het optillen van een kinderbedje (!! verschikkelijk onveilig systeem!!!), had graag ijs om te koelen maar de baliebediende sprak helaas geen engels, frans, duits of nederlands… tja tmoest maar eens branden hé.
-zeer klein zwembad (ligt overvol)
-eetzaal: zeer weinig keuze en kwaliteit is niet dat…; durf ook niet te gaan ontbijten om 9u45! Om 9u46 ruimen ze alles van onder je neus weg!
-de plastieke soepkommetjes zijn niet afgewassen. Er hangt echt nog vuil in… en niet in ééntje. Ik meldde dit aan de ober maar hij liet ze staan.
-als je een kamer aan de binnenzijde van het hotel hebt, dan ben je echt helemaal gezien. Dan kan je een praatje slaan met de overbuur en iedereen kan je zien!
-neem voldoende zakgeld mee wanneer je naar de (minder propere) zee trekt. Een parasol en twee ligbedden kosten je algauw 12 euro (ook voor een half uur zoals bij ons).
wel leuk:
-wandelpromenade waar je savonds kan wandelen langs verschillende marktkraampjes
-animatieteam deed hun best… maarja dr is niet veel te beleven.
-ik heb mijn geld deels teruggekregen van de touroperator daar mijn klacht ontvankelijk werd verklaard (tschijnt dat dit zelden voorkomt dat je je geld terugkrijgt)
In onze brochure van tui stond dit hotel ***plus, eigenlijk is het maar één kleine twee sterren waard.
Wij zijn dan gereden naar Hotel Golden Bahia de Tossa… een droomhotel… zaalig vertoeven. Sorry dat ik hier geen negatieve punten kan vernoemen! Kraaknieuw en kraaknet! Heerlijke buffetten!!!! Tis wel wat duurder maar zijn prijs zeker waard!
www.goldenhotels.com
Hopelijk heb ik je vakantiedroom niet in rook doen opgaan. Dit is natuurlijk ook mijn (onze) ervaring. Meningen lopen soms heel uitéén.
Groeten,
Jan
PS wil je nog wat weten, je mag me steeds mailen!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?