Camping Solmar

• Naad

Ik ben 9 jaar geleden voor het laatst naar Camping Solmar in Blanes geweest en heb er echt een wereldtijd gehad. Was toen een jaartje of 14 en ging elk jaar met me ouders daarheen. We stonden elk jaar met een grote groep op het allerlaatste pad als je vanaf het zwembad kwam zeg maar. Wij kwamen uit Den Haag en er waren er een paar uit Den Bosch, Breda, Leiden dacht ik en nog een gezin uit Leidschendam / Voorburg.

Nu wil ik weten of de mensen die er toen waren er nu nog steeds heen gaan…..want ik wil volgend jaar een keertje terug gaan naar de camping en dan vind ik het wel leuk om weer een paar oude bekende tegen te komen….

Nou ik hoor het wel….Doei !!!!

• jj

is de camping ook leuk voor jongens van 17 jaar, en is het uitgaansgebied van blanes op loopafstand??

gr.jj

• hola

Hoi het uitgaansgebied zit op loopafstand, aangezien de camping midden in de toersitenwijk Los Pinos ligt en daar ook alle discotheken en barretjes te vinden zijn.

Groetjes

Hola

• Naad

Hoi, ik heb echt een wereld tijd gehad in Blanes endan vooral op Solmar. Weet natuurlijk niet hoe het nu is maar ik verwacht dat het nog wel een beetje hetzelfde is gebleven.

• Ikke

En het gaafste is om na het stappen heerlijk de beest uit te hangen en normale toeristen lekker wakker te houden want……………….

rekening houden met anderen kom je aan de Costa Brava niet tegen, jammer maar het is lekker verziekt, op naar de Griekse eilanden en blijven jullie asjeblieft in Noord-Spanje.

• hola

blijven jullie lekker in noord spanje???

ja hoor wij wel, figuren die zo janken en zeiken zoals jou zijn we liever kwijt dan rijk.

dus ga maar lekker naar turkije ofzo!!!!

• Naad

Ik ben 9 jaar geleden voor het laatst naar Camping Solmar in Blanes geweest en heb er echt een wereldtijd gehad. Was toen een jaartje of 14 en ging elk jaar met me ouders daarheen. We stonden elk jaar met een grote groep op het allerlaatste pad als je vanaf het zwembad kwam zeg maar. Wij kwamen uit Den Haag en er waren er een paar uit Den Bosch, Breda, Leiden dacht ik en nog een gezin uit Leidschendam / Voorburg.

Nu wil ik weten of de mensen die er toen waren er nu nog steeds heen gaan…..want ik wil volgend jaar een keertje terug gaan naar de camping en dan vind ik het wel leuk om weer een paar oude bekende tegen te komen….

Nou ik hoor het wel….Doei !!!!

• hola

Hoi, Als ik jou was zou ik volgend jaar gewoon weer naar die camping gaan, meestal zie je op goede campings dat de gasten jaarlijks terug komen, en dat is ook zo op camping solmar.

Groetjes

Sander