App, Thalassa P. Langhout

• corneel

Wie is er geweest, en moesten ook al om half 7 op het station staan?

Kom je vast midden in de nacht aan?

En hoe is thalassa? Heb je ook nederlandse tv?

• limburgse

Het ligt er natuurlijk aan waar je opstapt. Wij stappen pas om 13.30 uur op in Maastricht. Zou zo wie zo niet met Langhout gaan, maar dat moet iedereen zelf weten. Normaal ben je dan voor 8 uur de volgende morgen op de plaats van bestemming en wacht je tot een uur of 1 op je kamersleutel.

• corneel

Hoezo, wat is er mis met P. Langhout, heb je slechte ervaringen?

Wij gaan voor het eerst .

• Jos

Je hebt er geen nederlandse tv je kunt geen mensen meenemen in je kamer want de beveiliging is super streng, wij hadden wel het geluk dat we gelijk om 8 uur de kamer in konden

• hola

dat je pas laat in je appartement kan heeft niks te maken bij welke touroperator je je vakantie hebt geboekt, het heeft er alleen mee te maken dat de kamers nog schoongemaakt moeten worden, doordat bijvoorbeeld de vorige bewoners te laat uit hun appartement gingen.

• Ruud

Hopenlijk ga ik half oktober naar dit appartement! Een gewonnen reis van P. Langhout overgenomen, ben benieuwd. Hoe is het weer dan? Slecht? Voor het geld maakt het me niet uit, wil zoiezo naar Barcelona, maar een zonnetje zou niet slecht zijn. Veel goeie recensies over dit appartement gelezen, mischien tot daar!

• hola

Een zonnetje zal je altijd wel zien als je naar spanje gaat, zelfs in de winter heb je vaak nog een strake heldere blauwe lucht. OK de temperaturen zullen wel minder zijn, maar geloof me het is altijd beter als in Nederland.

• Twietie3

Wij gaan altijd met Rekro en moesten in me om 10 voor 5 al op het station staan.

Maar je bent even om een uur of 8 op de plaats van bestemming.

In september was het 10 voor 6 op het station.

Ligt er gewoon aan waar je vandaan komt.

Groetjes Twietie