Blanes

• Dree

Wij willen naar Blanes gaan dit jaar zomervakantie.

Wie kan er informatie geven over goede, niet te duren appartementen?

Verder de betere discotheken, cafe's? Wat kost biertje? En is het eten goed en betaalbaar?

Groeten en alvast bedankt

• twietie3

Hallo Dree,

Goede appartementen zijn Europa Club.

Goed eten kun je bij Pepe en niet duur, daar kan je zelfs 1 dag van te voren zeggen wat je eten wilt en hij maakt het klaar, hij is een nederlands sprekende spanjaard en heeft ook in nederland in hotels gewerkt.

Vlakbij Europa Club zit Bar Estadion (Paco en Maria) daar kost een flesje Estrella

€ 1,25, daar kan je gezellig op het terras zitten.

Van discotheken weet ik weinig, ben wel eens ergens geweest maar dat is jaren geleden.

Wil je meer weten over Blanes, vraag maar wij zijn er jaren geweest, zijn nu weer teruggegaan naar LLoret de Mar.

Groetjes Twietie

• Bert

Weet je ook of er “bruisende” campings zijn, waar ze (sta-)caravans of chaletsverhuren voor 5-6 personen?

Ev. ook wel kopen.

gr.

Bert

• Naad

Ik stond altij dop Camping Solmar en daar was het super gezellig en je hebt daar ook chalets, stacaravans enz..

gr

• twietie3

Inderdaad Camping Solmar is wel leuk en ligt in de wijk Los Pinos.

Dichtbij de winkels e.d.

Groetjes Twietie

• Dree

dank je!!

Ben alleen benieuwd hoe het daaro is..Veel jeugd e.d. ben benieuwd

Nou als iemand nog wat weet over discotheken hoor ik het graag

Groeten

• Lisette

heej ik ben vorig jaar in blanes geweest en ik vond het egt super leuk! er zijn 2 grote discotheken waar ze ook goede muziek draaien. in Arena heb je een hardstyle/trance zaal en een R&B zaal. wij stonden vaak in de R&B zaal, maar de andere zaal is ook cker leuk. Marcel woods kwam een keer draaien en dat was egt leuk. de Las Vegas is de andere grotere discotheek. wij waren hier heel vaak omdat ze veel muziekstylen door elkaar heen draaien. het is er gezellig en niet duur. je krijgt bij binnenkomst altijd 2/3 gratis muntjes. en vaak nog iets van een t-shirt of een string ofzo. in de arena krijg je dat ook. je hebt ook nog de Mimos. daar is het rond 12 uur nog niet egt druk, later wordt het wel iets drukker. ook daar is het gezellig, ma wij kwamen er niet vaak. er loopt heel veel jeugd rond. ik was zelf 17 toen ik er heen ging, maar er komen niet egt mensen van ouder dan 23 tenminste niet in het hoogseizoen waar wij zaten.

wij zaten in app. Europa/Lotus. dit is iets duurder maar cker een goed app. wij hadden een mooi en groot app. met balkon en het wordt goed schoongemaakt. ook zit er een zwembad bij. over het algemeen is Blanes niet duur. je kan goedkoop eten kopen. en de restaurantjes in blanes zelf zijn ook helemaal niet duur.

als je nog iets moet weten, dan merk ik het wel.

xxx Lisette

• lay-d

Heeeey lisette!!

ik en een vriendin gaan deze zomer ook naar blanes we zitten in app lotus..

Maar nou hebben we een aantal verhalen gelezen over jongeren dat lotus een vreselijk app is en dat het erg smerig is.. nou is onze vraag of t echt zo is..

we hopen op een reactie!!

xxx

• hola

Appartementen Lotus in Blanes zijn inderdaad niet de mooiste. maar het is wel redelijk schoon. Er staan gare bedden, het beddengoed wat je kunt ophalen stinkt 9 van de 10 keer, verder is het appartementen complex wel relaxt, beneden kan je elke dag lekker vers eten halen en verder is alles op loopafstand.

Veel plezier!!!

• Fred

tsja…. ik ben er 2 jaar geleden geweest, en eerlijk gezegt zou ik m'n hond daar nog niet zou laten slapen. Oftewet, ik hoop dat je een annuleringverzekering hebt.