Eej Mensen wie is er wel is met beach master Mee geweest?

• Westlandwijfies

Wij willen met BEach masters mee…

MAar we weten niet of er goed begeleiding is net zoals gogo weten Mensen dat?

Welke appartement is beter:Europa/Lotus

We willen snel boeken:$dus hopen snel antw te krijgen van

mensen

Groetjes 4 westlandsemeiduh

• twietie3

Europa is beter

• anita

hey vakantiegangers, ik ben vorig jaar met beachmasters meegeweest, ik vond dat er op rimini erg goed begeleiding ed was, ik was van plan dit jaar naar Blanes te gaan, dan ook met Beachmasters, wanneer gaan jullie naar Blanes, en in welk hotel/appartement, ik ben namelijk noodgedwongen om alleen op vakantie te gaan, dus vind het wel leuk om wat contacten te hebben, waar komen jullie vandaan? ik ben zelf 21 en kom uit zevenhuizen (groningen)twietie3 schreef:

>

> Europa is beter

• Westlandwijfies

Eej Leuk zeg;)

Wij gaan met gogo toers..omdat wij slecht berijk hebben met beachmaster hebben wij daar voor gekozen;)Wij zijn 17 en 19 jaar komen uit het westland(Zuid-Holland))vlak bij den haag..Wij gaan met ze 4e..maar die andere 2 meiden zijn 17 en 17 en gaan in een tent wij gaan naar blances in app.Europa idd;)wij gaan 11 juli weg en jij?ga je ook met een groep of ga je alleen?Zou wel leuk zijn als je ook in die periode gaat dan ken je met ons meej lijk me wel gezellig ofzo;)Aha neej wij gaan ook niet alleen is beetje eng;)anders en beetje raar:Pals we alleen gaan..Maar ja wanner ga jij?Leuk zeg:P xxx ONs

• anita

hey wat leuk een reactie, ik ga dit jaar weer met beachmasters, is voor mij het makkelijkste, maar moet dus alleen op vakantie, dus vandaar dat ik weinig keuze heb en wel in een hotel moet.

Ik wou ook rond die tijd gaan, maar ben er eigenlijk nog niet uit of ik naar Kos ga of naar Blanes. ik ben vorig jaar naar Rimini geweest, dat was niet zo super om alleen heen te gaan, vandaar dat ik nu veel informeer enzo, dus ik weet het eigenlijk nog niet, zijn jullie er al vaker geweest?? xxxx anita

• Westlandwijfies

Eej anita

Wij gaan voor het eerst naar het buitenland…Tja 3 van ons eentje niet dan..maar ons lijk het wel super daar we horen hele goede verhalen er over..Waarom moet je alleen op vakantie dan?Das wel @!#$:(en hoe oud ben je dan xxxxxxx Ons

• Westlandwijfies

Wij gaan nu met gogo tours meej dat ligt dichter bij de deur..dan die andere je ben dus 21 jaar en dan ga je alleen met zo bus reis mee vin je dat niet erg lijk mij wel xxxx

• anita

Ja vind het niet echt leuk, maar heb weinig keus, mijn vriendinnen wonen allemaal samen, of zijn getrouwd of hebben een kind, en een andere vriendin wil maar 1 week en dat vind ik te kort, en ik zou met iemand anders maar haar vader heeft longkanker, en mijn vakantievriendin van vorig jaar, die kon naar amerika, dus vandaar dat ik alleen moet…helaas…

Maar goed vind het ook niks om niet te gaan, dus vandaar dat ik zo alvast wat contacten zoek…en evt mee kan stappen of leuke dingen kan doen.

Kennen jullie Zevenhuizen? wanneer gingen jullie ook nog maar weer heen, ik wou van 16 t/m 23 juli of een week eerder. maar ik was van plan met het vliegtuig te gaan.xxx anita

• Westlandwijfies

Zozo wat erg zeg,das nie leuk idd:(…

Aha wij gaan van 11 tot 22..met de bus reis mee..

aha je kan wel mee stappen met ons,,hoor..

want alleen gaan is niks toch…

ik zou niet weten waar dit ligt…

wij wonen in het westland..!

mjah..Sterkte..meis this gewoon erg van woorden:(

xxxxx

• anita

haha…dank je zo erg is het ook weer niet hoor…maar wel leuk om een beetje contacten al te hebben.

in welk hotel/appartementen zitten jullie? ik moet nog boeken, maar dat doe ik deze week of volgende week denk ik de knoop maar door hakken.

lijkt me wel leuk, en ff een dagje naar Lloret de Mar en Barcelona enzo.xxxx