Eej Mensen wie is er wel is met beach master Mee geweest?

• 2Gurls

Heeeeeey!!!

wij zijn 2 meiden en gaan van 28 juni tot 15 juli naar blanes met beach masters met het vliegtuig we zijn er nog nooit geweest maar zo te horen moet het er erg leuk zijn!! waarom ga je alleen op vakantie.. wij zitten in app lotus/europa!! k hoop dat er iemand reageerd!!

xxxx de 2 gurls

• anita

ik moet alleen omdat al mijn vriendinnen samen wonen, getrouwd zijn of al een kind hebben, en een andere vriendin wil alleen maar 1 week, en een andere die haar vader heeft net longkanker, en nog weer een andere gaat al naar Amerika, dus ik heb veel pech. Is het dan al vakantie is die tijd? Ik heb nog niks geboekt, maar wil wel binnenkort boeken, alleen nog ff uitzoeken wanneer enzo….xxx anita

• Westlandwijfies

Nauw wij gaan niet alleen:Dwij gaan m,et ze 4;)en wij zitten daar ook in dat app:)alleen gaaan dr 2 cameren:)Duss wij gaan niet alleen wij gaann vanaaf 11 tot 22JULI er heen xxx en lijk osn super daar

• 2Gurls

wij gaan van 28 juni tot 13 juli dat is een paar dagen voor de vakantie begint inderdaad maar dat komt omdat wij gewoon de hele week werken en maar 1 dag naar school gaan dus moesten we iets eerder op vakantie omdat er ook nog andere meiden op ons werk zijn die op vakantie willen en dat kan niet allemaal tegelijk! we hadde ook graag ietsje later gewild maja dat kon helaas niet drom hopen we dat het alsnog wel erg leuk word..

xxx de 2 gurls

• Anita

ja ik werk ook, ik weet nog niet welke periode ik moet gaan, ik moet ook begin juli maar heb nog steeds niet geboekt…ik hoop ook dat het weer leuk wordt, hebben jullie er zin in.xxx

• Anita

ja het lijkt mij ook erg leuk daar…ik heb alleen nog niet geboekt, maar ga ik deze week doen

• Westlandwijfies

Eej,LEuk zeg succes met boeken xxx

• 2Gurls

Heeeeey!!!

hebbe wij er zin in!??! wij hebben er ONWIJS veeeeeeel zin in!!! hahahah!!

alleen we hopen dat er begin juli wel al veel jongeren zijn!! vandaar dat we hier ook

een beetje aan t kijken zijn of er nog mensen zijn die begin Juli gaan..!!

xxx 2 gurls!!

• anita

ja daarom zit ik er ook voor te kijken, waarschijnlijk ga ik 12 juli weg t/m 26 juli, ik heb er ook superveel zin in.

• anita

dank je, waarschijnlijk ga ik van 12 t/m 26 juli, en dan in hotel stella maris, zijn er nog mensen die dat hotel kennen?? xxx