Heeft iemand op een van bovenstaande campings gecampeerd in het hoogseizoen, wat zijn jullie ervaringen? Mijn kinderen zijn 11 en 6!
Alvast bedankt voor je reaktie!!
Jolanda
hoi jolanda,
IK ben nu 3 x op valldaro geweest en het is top, de douches zijn erg schoon word de gehele dag schoon gehouden.
Je zit vlak bij het strand en als je een weg afloop kom je in het centrum van platja dáro uit.
Op de camping zelf is er animatie dus er is het een en ander geregeld voor de kids er zijn 2 zwembadden met toezicht van badmeesters.
De supermarkt is om de hoek en er is markt op vrijdag.
Als je met de auto ben kan je alle kanten oprijden en is er veel te doen waterpark o.a. je heb ook marineland dat is ongeveer 3 kwartier rijden.
Karten nou noem het maar op ik hoop je voldoende te hebben geinformeerd groetjes sandra
Hallo Jolanda!!
Ik heb zelf op las dunas gestaan!!
Echt een hele mooie camping !! er is van alles te doen!!
vele sporten organiseren ze voor allerlei leeftijden!!
zwembad is moooi!! en het leukste is nog de mooie animatie avonden!!
echt karaokes optredens van alles!!
en mooi aan het strand de camping!!
groetjes hoop dat je er wat aan hebt!!
Hoi Jolanda,
Afgelopen zomer tijdens hoogseizoen op Valldaro gestaan. Leuke vakantie gehad.
We hebben een dochter van 9 en zoon van 4 jaar. Voor de kleine en leuke speeltuin, voor de oudste weinig te doen. Animatie veel gericht op de vele vaste Spaanse campeerders en weinig in het Engels.
Douche's bij grote regelmaat lauw of zelfs koud water, wel hele dag schoon. Zwembad (wij lagen veel aan het nieuwste bad) wel leuk.
Hoop dat je er iets mee kan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?