goede camping estartit

• vraagje estartit

Halo,vraagje ,weet iemand een goede schoone camping in buurt van estartit ,we gingen de laatste 5 jaar Naar nautic -almata en nu willen we een stukje verder langs de kust (onze caravan staat gestalt in figueres) dus vandaar wil ik nog een uurtje verder rijden max 1 uur.

heeft iemand een idee ,graag kort bij het strand.e.d (2volwassene en 1 dochter 13 jaar)

bij voorbaat dank

• Sander Popping

El delfin Verde is een leuke, deze camping ligt in Toroella de Montgrí. niet ver van estartit

• Naad

Hai hai,

Wij zijn altijd naar camping Castel Montgri gegaan en anders aan de overkant heb je El Deseo zitten is ook een leuke camping…

Doei!!!

• lay-d

hallo!!

camping Castell montgri is zeker een aanraader!! is een hele mooie schone camping niet ver van t strand en onwijs leuk voor een dochter van 13!!

suc-6 met zoeken verder!!

doeiiii

• LENIETETTEROO

hALLO KORT EN KRACHTIG CAMPING EL MOLINO EEN AANRADER WIJ KOMEN DAAR AL VELE JAREN .IN TWEE DELEN ONDERGEBRACHT DE STRAND CAMPING DIRECT AAN ZEE (PRACHTIG) EN DE CAMPING IN HET BOS HET IS MAAR NET WAT U WIL ,EEN GEZELLIGE FAMILIE CAMPING EIGENAARS ZIJN BELGEN.GEEN ZWEMBAD AANWEZIG SANITAIR MATIG TOT GOED VERDERS WENS IK U EEN FIJNE EN ZONNIGE VACANTIE TOE

• eric

El deseo bestaat niet meer is camping ter geworden , wat betreft camping ik zou gaan voor castell montgri Ter is eenvoudig weinig speeltuin en 1 zwembad q prijs is ter wel wat goedkooper er is een site van deze camping.Naad schreef:

>

> Hai hai,

> Wij zijn altijd naar camping Castel Montgri gegaan en anders

> aan de overkant heb je El Deseo zitten is ook een leuke

> camping…

> Doei!!!

• wil

hoi naad

hoelang ben je daar al niet meer geweest, of in welke tijd ben je daar geweest?

gr w

• h,verweij

camping “les medes”in estartit…goede camping