vakantiewerk

• Sjoukje

Hey!!

Ik ben 19 jaar en zoek vakantiewerk in Estartit, noord Spanje, vanaf half juni. Heeft iemand misschien tips om daar aan te komen? Het maakt me niet uit wat voor werk het is, horeca, iets op een camping ofnog iets anders. Ik hoop dat iemand me helpen kan!!!!!!

doei!

• Carl

Heb waarschijnlijk wel werk voor je in Blanes interesse?Sjoukje schreef:

• michelle van bar NeW Ambient

hoi Sjoukje,

mijn broer heeft een bar in estartit en natuurlijk zit ik er ook voort meer dan in nederland.

Ik weet niet of mijn broer nog mensen zoekt, maar ik weet wel dat er heel veel barren in estartit mensen zoeken.

ook is er een hollands terras unic genaamt waar personeel welkom is.

vaak is het loon niet al te denderent je moet rekenen op 200 euro per week maar er zit wel woonruimte bij, en geloof mij een geweldige ervaring!

Ik zal je wel adviseren om niet in een spaanse bar te gaan werken, spanjaarden zijn erg gesloten en als je dus met ze werkt wordt je al gauw buiten gesloten.

Ik ga maandag 4 april, as maandag dus naar estartit en als je wil kan ik wel hier en daar voor je navragen, dan moet je wel serieus zijn en mij terug schrijven.

Ik hoop snel iets van je te horen en wie weet tot ziens in estartit!!!

groetjes michelle

• kelly

Carl

ik ben op zoek naar werk in blanes

ben het gehele seizoen beschikbaar

kun jij me helpen?

• Rachelle en Noortje

Hoi hoi!

Ik ben, samen met een vriendin, ook nog steeds op zoek naar werk voor komende zomer (va half juni tot eind augustus / begin september).We studeren allebei aan de NHTV (HBO Toerisme) en zijn nu bezig met afstuderen. Ik zit nu op Curacao en Rachelle is net terug uit Thailand. Mede doordat we niet in Nederland waren hebben we nog steeds niks kunnen vinden voor de zomer. Omdat we in juni als het goed is ons diploma krijgen en we daarna nergens meer aan vast zitten, willen we super graag weg half juni.

Kan iemand ons helpen aan een baantje, het liefst achter de bar? In welke plaats maakt ons niet veel uit, dus alles is welkom!

Ik hoop dat iemand ons kan helpen! Alvast bedankt!

Groetjes Rachelle en Noortje

noortjehensen@hotmail.com

• Kelly Maas

Heej Mensee ! ..

ik ben echt dringend op zoek naar werk in Spanje

ik kom uit rosmalen

ben 18 jaar oud en ben beschikbaar in jullie en augustus

Ik hoop dat ik snel iets krijg te horee per mail !

hier heb je iniedergeval een foto van mij

Dikke kus Kelly !!

• harrie

ik heb werk voor je kelly heb nog een raampje vrij wil je daar ok zo als op de foto staan:P

• Rowan

michelle van bar NeW Ambient Schreef:

——————————————————-

> hoi Sjoukje,

> mijn broer heeft een bar in estartit en natuurlijk

> zit ik er ook voort meer dan in nederland.

> Ik weet niet of mijn broer nog mensen zoekt, maar

> ik weet wel dat er heel veel barren in estartit

> mensen zoeken.

> ook is er een hollands terras unic genaamt waar

> personeel welkom is.

> vaak is het loon niet al te denderent je moet

> rekenen op 200 euro per week maar er zit wel

> woonruimte bij, en geloof mij een geweldige

> ervaring!

> Ik zal je wel adviseren om niet in een spaanse bar

> te gaan werken, spanjaarden zijn erg gesloten en

> als je dus met ze werkt wordt je al gauw buiten

> gesloten.

> Ik ga maandag 4 april, as maandag dus naar

> estartit en als je wil kan ik wel hier en daar

> voor je navragen, dan moet je wel serieus zijn en

> mij terug schrijven.

> Ik hoop snel iets van je te horen en wie weet tot

> ziens in estartit!!!

> groetjes michelle

hee michelle,

ik weet niet of je dit nog leest aangezien het al een aantal jaartjes geleden is maar ik kom al 5 jaar in estartit. Ben ook net weer terug nu lijkt het me erg leuk om daar volgend jaar te werken. Ik weet niet of je broer nog mensen nodig heeft volgend jaar? ik hoor graag iets van je! xx

• jesse

Hallo michelle,

ik ben ook zeer geinteresseerd!

Ik ben Jesse, (26-11-1991) en kom de afgelopen 4 jaar in l'estartit, en ik heb het er erg naar mijn zin.

Ik was 10-09-11 een weekje op de camping el delfin verde geweest.

Nu loop ik al een tijdje met de gedachten in mijn hoofd om volgend jaar te gaan werken in het buitenland,

maar ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet zoeken.

Zoekt je broer toevallig een vakantiekracht?

Of kun je me mischien helpen? (bijv: internet sites van l'estartit voor werk, of namen van hotels campings.)

Ik heb eigenlijk alleen afwas ervaring in de horeca, maar ik ben leergierig dus ik wil alles leren!

Binnenkort ga ik een cursus ‘spaans voor beginners’ volgen, ik hoop dat de taal me ligt.

Ik ben vanaf 01-05-12 beschikbaar, voor een lange tijd als het mogelijk is!

Ik hoop van je te horen.

Alvast bedankt.