Dj Gezocht!!

• jessie en jessi

Hallo allemaal!!

Wij zijn hard op zoek naar een nederlandse dj voor deze zomer!

Wij werken voor discotheek Arena in Blanes en de dj die wij zoeken moet een beetje in de nederlandse party-muziek sfeer zitten. Een beetje apres ski dus!

Heb jij nou zin om 2 maanden lekker te genieten van het mooie weer en ook nog eens lekker bij te verdienen en voldoe jij aan onze voorwaarden? Mail dan je sollicitatie naar bergengbers@yahoo.com!

Groetjes!!

• arian de wit (dj tony m)

hoi

ik ben arian de wit ben 17 en nog voor de vakantie 18 en ik heb wel intresse om te draaien in de arena.mijn stylen zijn :skihut muziek,bubbeling,hardstyle,trance ijgenlijk een beetje alle muziek om een gezellig feestje te geven.ik kom al 10 jaar in blanes en ben er zowiezo 4 weken,en van die vier weken breng ik zo'n beetje 3 en een halve week s'avonds in de arena door.dus ik ken de arena op m'n duimpje.ik heb hier in nederland een eigen drive inn show en draai regelmatig in discotheken en kroegen.en ik heb ongeveer zo'n 3 jaar ervaring waarvan 1 jaar in discotheken en kroegen .maar er is altijd een discotheek geweest waar ik zou willen draaien en dat is de arena dus bij deze.ik hoor het wel

groetjes

arian de wit alias DJ Tony M

• DJ B@rt

goedenmorgen,

Zie dat de advertentie al behoorlijk oud is,

maar ik vroeg me af of jullie of andere disco''s nog op zoek zijn naar Nederlandse DJ's

Hoor graag van jullie

gr

Bart