Hallo allemaal..
Ik heb samen met mijn vrouw 7 maanden in Blanes gewoont (stomme fout om alleen met nederlandse mensen op te trekken- spreek wel redelijk tot goed de taal)
maar ik heb zeker interesse om lid te worden van een paar spaanse bladen maar woon nu weer in NEderland. Hoe pak ik dat het beste aan, heb helaas niemand die ik ken in SPanje waar ik het daar naar toe kan sturen en die het dan 1x per maand op kan sturen naar mij ofzo. Weten jullie misschhien spaanse cd winkels hier in nederland,ik bedoel dus muziekzaken die spaanse cd`s en dvd`s verkopen ?
Gelukkig komen wel meer dvd`s uit die spaans zijn ondertiteld en spaans zijn ingesproken maar schiet nog niet echt op. Want wil graag de taal bijhouden. Heb helaas ook niet zoveel de kennis om de spaanse muziek van internet af te halen! De 1 is legaal de ander niet en bij de een moet je wel weer betalen maar bij de andere weer niet maar moet je weer dit en dat doen: kort om- ik weet het niet meer, maar ben er wel erg dol op de spaanse muziek en o.a hun tijdschriften. Hoe lossen jullie dit op eigenlijk ?
Prettige week allemaal.
Met vriendelijke groet,
Klaas van de Steen