wie weet..???

• walter

Hallo,

wie weet een uitstekend familie camping met goede faciliteiten en aan/dichtbij de strand…

Ben nooit geweest…wordt onze eerste keer, 2 volwassen 1 dochter van 5 jaar en baby van 6 maanden.

Heel graag uw hulp….veel gekijken op internet…veel aanbod….dus we weten niet welke moeten kiezen….

Bedankt

Walter en familie…

• Joyce

Hoi Walter,

Ik kan je een leuke camping adviseren dat is camping Bella Terra. Ik kom er zelf al van kleins af aan ben er dus eigenlijk opgegroeid. In de loop der jaren is de camping steeds verbeterd. Hij is misschien niet een van de goedkoopste maar wel een hele goeie. Het lekkere is ook dat je geen auto nodig hebt. Alles is op loop afstand. Strand, zwembad winkeltjes noem maar op. Heb je geen zin om te lopen dan kan je met de bus of met een treintje. Je kan ook een kijkje nemen op de website. www.cbellaterra.com Ik kom er 20 jaar en kan nog steeds niet zonder.

Groetjes Joyce

• walter

Beste Joyce,

we hebben de website gezien van de camping….en inderdaad het ziet er goed uit.

helaas (voor ons) heb ik al camping Kings geboekt, voor volgend jaar gaan we wel naartoe…

bedankt voor je reactie.

Groetjes Familie Barboza