het weer aan de costa brava in september

• Jessica

Hoi, wie heeft er ervaringen met het weer aan de costa brava

half september tot eind september?

Kon je nog lekker bakken aan het strand, was de zon nog fel genoeg om

te verkleuren, veel/weinig regen gehad?

En zitten de zwembaden nog vol met water bij de diverse hotels/appartementen?

Ik zit erover te denken om naar noordspanje te gaan in die periode, maar twijfel nog ivm het weer.

• limburgse

Nou in de meeste zwembaden zit nog water hoor. Verder is het redelijk rustig, er zijn vooral veel oudere mensen daar. Ook zijn niet alle kroegen elke avond meer open. Het weer kan reuze meevallen. Mijn ouders gaan ieder jaar en over het algemeen valt het wel mee.

Wij gaan altijd op het najaar naar Benidorm: beter weer, alles is nog open enz.

• twietie3

Meestal is het weer nog goed in september.

Wij gaan elk jaar de 1e 2 weken van september en hebben maar 2 dagen regen geahd in totaal over 10 maal daar zijn.

Een keer hebben we tot eind september in Blanes gezeten, maar toen ging alles al dicht, de winkels e.d. de strandstoelen van het strand.

Lloret is dan drukker.

Wens je veel plezier

Groetjes Twietie

• Jessica

Hoi, bedankt, ik heb zo'n idee dat ik hier dus niet moet zijn.

Heeft iemand misschien een idee hoe het in Salou is rond die tijd? Is dat wat beter? Op zich hou ik niet van disco's en stappen, maar wel van souvernirshops, markten aflopen en op het strand te bakken.

Ik wil graag nog naar Spanje en het liefst niet met het vliegtuig (heb nogal vliegangst). Benidorm vind ik weer zo'n eind met de bus (25 uur).

• limburgse

Ligt eraan waar je opstapt hoor. Vanuit Limburg ben je binnen 22 uur daar.

• twietie3

In Lloret zijn veel souveniershops en hoef je niet persee in discotheek, daar komen wij ook niet meer.

En op het strand bakken kan je daar zeker wel.

Kijk maar eens op mijn space, die gaat over Lloret

http://spaces.msn.com/members/LloretdeMar/PersonalSpace.aspx?_c01_blogpart=myspace&_c02_owner=1&_c=blogpart

Ik wens je verder veel plezier

Groetjes Twietie

• tom

Ga altijd in september en dat valt goed mee hoor. Weer is goed, nog redelijk veel volk, dusja