HELP:route van Hoorn naar Platje d Aro

• Jeanine

Wie kan mij helpen aan eeen goede route naar Platje d Aro.

Vanwege werkzaamheden aan de weg richting Luxemburg en Metz, raak ik het spoor een beetje bijster.

Dit schijnt verleden jaar ook al het geval te zijn geweest.

Ik vertrek vanuit Hoorn (Noord Holland), met vouwwagen.

• wil

hallo jeanine, je moet weten wanneer , hoelaat je vertrekt richting het zuiden .

vorig jaar ben ik gewoon via luik,lux, metz, dion, lyon ,valance.enz gereden

als je maar vroeg vertrekt is er niets aan de hand.

omrijden via duitsland is een optie maar kost meer tijd en brandstof.

groeten WilJeanine schreef:

>

> Wie kan mij helpen aan eeen goede route naar Platje d Aro.

> Vanwege werkzaamheden aan de weg richting Luxemburg en Metz,

> raak ik het spoor een beetje bijster.

> Dit schijnt verleden jaar ook al het geval te zijn geweest.

> Ik vertrek vanuit Hoorn (Noord Holland), met vouwwagen.

• Sander

Je kan de route over Parijs en dan via de A75 en het nieuwe viaduct bij Millou overwegen!!!

• jeanine

Beste wil alvast bedankt voor je reactie.

Wij willen rond 04.00 uur s"nachts vertrekken, weet jij hoelang we er ongeveer overdoen met vouwwagen,wij wilde het rijden met overnachting, nog andere tips altijd welkom.groeten jeanine

• andre

Hallo,

Waneer je om die tijd vertrekt heb je geen probleem en kan je gewoon over Luik rijden, ik doe dit elk jaar, en ook om die tijd.

Afslag Macon Nord, bij de rotonde rechts af, is een goede camping (goedkoop) om te overnachten, vlak bij de snelweg. Op ongeveer 875 km, is dan ongeveer met stoppen mee 12 uur rijden,dus een mooie rit voor de eerste dag.

groet Andrejeanine schreef:

>

> Beste wil alvast bedankt voor je reactie.

> Wij willen rond 04.00 uur s"nachts vertrekken, weet jij

> hoelang we er ongeveer overdoen met vouwwagen,wij wilde het

> rijden met overnachting, nog andere tips altijd

> welkom.groeten jeanine

• wil

04:00 is een mooie tijd om te vertrekken ( ik weet natuurlijk niet waar je vandaan komt) ik zelf kom uit brabant en vertrek tussen 03:30 en 03:45 binnen 1 uur ben ik nederland uit en als ik door rij ben ik binnen 3 uur ook luxemburg uit.

meestal stop ik maar enkele malen met een snelheid van zo;n 140km ben ik in 12 a 13 uur in spanje op plaats van bestemming (totaal 1425km) ik heb nog nooit op onthoud gehad, behalve luik lux dan . dat duurt door omstandigheden wat langer.

dit jaar doe ik een overnachting in de buurt van Valance (frankrijk) van af de belg. grens 900 km. als je intresse hebt om een hotel te boeken ?? via dit adres prima te doen:

http://www.book-a-hotel-in-france.com/nl/index.html

tot zover , groeten wil