L'estartit!! Heeeelemaal te gek!!!!

• Moniqe

Ik ben naar L'estartit geweest en had hier op het form gelezen dat er een bar was op het engelse plein: NeW Ambient, dus toch maar eens een kijkje gaan nemen.

Heelemaal te gek!!!!!

Het is een gezellig kroegje op een plein met andere kroegen, alleen de

NeW Ambient zat gezellig vol en de andere kroegen waren armzalig leeg.

En net zo als Michelle had geschreven was BIER, SANGRIA en CHUPITO'S allemaal 1 EURO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus Lekker goedkoop gezellig ZUIPEN!!!!!!!!!!!!

Ik ga er in juli weer heen, zeker weten!!!!!

En raad iedereen die naar L'estartit gaat aan om er zeker eens binnen te gaan!!!

Dus Niels, Catelijne en Michelle…..

Tot Feesten!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Moniqe

• Nelis

L'estartit is niet zo leuk als je hier zegt. Je hebt er slechts 2 discotheken, waarvan één wel grappig is. Deze heeft verschillende (kleine) zalen, maar daar zijn erg veel Spanjaarden. Verder zijn veel mensen in Estartit erg jong,dus daar moet je ook maar van houden.

Wat wel leuk is, is het centrum van de stad. Veel winkels en veel barretjes en restaurants. Ook het strand is erg moo, maar voor het uitgaan hoef je niet te gaan.

• adriaan

Dat barretje is dus niet leuk, je krijgt bier uit plastic glazen de muziek is er shit en het is er even leeg als de andere barren. Rockenfellers is drukker en leuker.

doei adriaan

• addy

Ieder z´n mening! Bier uit plastic, so what, het is maar 1 euro!!! En juni is sowieso geen drukke vakantiemaand. Denk dat je gewoon wat pech hebt gehad.

Voor alle anderen die dit lezen:check de foto´s op de website (newambient.com) maar en bepaal zelf of het een saaie bar is. Ik heb het in ieder geval naar m´n zin gehad!

groetjes addy