Malgrat de Mar

• Sherylle & Liz

Wie gaat er in de periode van 11 t/m 20 juli ook naar Malgrat de Mar?

Wij zitten in hotel Onabrava.. En we zijn ook benieuwd naar de discotheken

daar, kan iemand ons daar iets over vertellen?

• jessy

ik ga ook in die periode met een vriendin naar malgrat. kan je nog niks vertellen over t uitgaan, wordt mijn eerste x.. Maar denk dat t wel goed gaat komen!

• limburgse

Wij vertrekken a.s. maandag voor 14 dagen naar Malgrat.

• naomI

i love malgrat

ik zou een moord plegen om er weer heen te gaan.

het enige nadeel aan malgrat is dat als je thuis komt wel kan janken. je wilt daar nooit meer weg. Qk is superdiscotheek. is vlakbij onobrava. je hebt de don guan dies een stukje lopen maar wel gaaf. meer beetje R&b disco. En je hebt nog zoveel meer. aanrader is de wakiki bar. daar krijg je literglazen. i love malgrat….

• jessy

o dat klinkt eccht super als ik jouw verhaal hoor!! Ik ga volgende week maandag dus nog even wachten.. Mijn hotel is in de buurt van de don juan heb ik me laten vertellen. Liggen de tenten ver uit elkaar? en is er ook een hollands straatje?

• mario

disco ok is oke don juan is er niet meer althans heeft andere naam kapital van het hollands straatje moet je je eigen niet te veel van voor stellen maar het is allemaal wel erg gezellig en leuk

• limburgse

Ja hoor het hollands straatje is er zeker nog, voor ons is daar de gezelligste kroeg Verona. Wij vertrekken a.s. maandag. Heerlijk.

• Melissa

ik ga vrijdag naar malgrat wordt al me derde keer qk is echt super om uit te gaan daar mensen die nog meer willen weten reageer maar !!

• jessy

liggen de tenten allemaal ver uit elkaar of is t goed te doen?? Wat zijn nog meer leuke uitgaansgelegenheden?

• Melissa

liggen wel redelijk dicht bij elkaar andere uitgaansgelegenheden zijn tropicana, don juan en verder weet ik de namen niet echt meer,,,jessy schreef:

>

> liggen de tenten allemaal ver uit elkaar of is t goed te

> doen?? Wat zijn nog meer leuke uitgaansgelegenheden?