Nederlanders uit het populaire Spanje gevraagd

• Paul

Mijn naam is Paul en ik ben momenteel aan het afstuderen aan de Hogeschool Inholland te Rotterdam. Voor mijn onderzoek “Staatsloterij en Expats” ben ik o.a. te weten gekomen dat Spanje voor Nederlanders het 4e populairste emigratieland is. Volgens het CBS gingen er in 2003 al ruim 2100 naar Espana. Duitsland en Belgie zijn de populairste landen.

Graag zou ik via dit prikbordbericht alle Nederlanders uit den vreemden willen verzoeken om deel te nemen aan mijn onderzoek. Alle respondenten die de enquête vóór 30 juli as hebben ingevuld, kunnen nog eens kans maken op een Straat Staatsloten (10 x Staatsloten met Jackpot) ter waarde van ? 135,-. U kunt de onderstaande link gebruiken om de enquête te starten.

http://www.surveyworld.net/sw/surveys/part.asp?S=9716&Anonymous=1&L=2&R=0&H=9D48EEA68080C0E17CC712439456C017A479C71D

Het invullen kost u minder dan 7 minuten en de onderzoekgegevens zullen strikt vertrouwelijk volgens de wet bescherming op persoongegevens in behandeling worden genomen. Dit is absoluut geen reclame, SPAM, of commerciele intentie van de Staatsloterij maar ik vraag enkel om uw mening ten behoefe van mijn afstudeeropdracht.

Ik dank u bij voorbaat voor uw medewerking en veel geluk met uw deelname!

• Berend

Ik vind het erg vervelend voor je, maar de link werkt niet….

• mathilde

Hallo Paul,

ik probeer naar je vragenlijst te gaan maar dat werkt niet.

stuur je me een mailtje met de correcte link dan zal ik de vragenlijst voor je invullen

met vriendelijke groet

mathilde hidding

vilacolum

spanje