BLANES

• H.H.G. BLANES

De Hollandse Horecaondernemers van Blanes wensen julie ook dit jaar weer een héle prettige vakantie. Wij zullen er gezamelijk alles aan doen om jullie verblijf in ons gezellige stadje tot een sukses te maken.Geniet van alles wat BLANES te bieden heeft. VIVA BLANES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

steakhouse LOS GAUCHOS, eetcafé HET ZWARTE SCHAAP, ANNIE'SNACKBAR, bar-restaurant LA VERANDA, feestcafé DE BOEMEL,

THEO'S CREPPERIE, restaurant-feestcafé ANNIES VERJAARDAG, HOLLANDS PATATHUIS, restaurant DE PEPERMOLEN, feestcafé DE KLOMP, bar- restaurant CHEERS, bar BIEREXPRES, steakhouse TEXASRANCHE, restaurant EL BOHEMIO, strandcafé DE BEACHCLUB, disco MIMOS, disco LAS VEGAS.

• telly

Heerliojhk hoor in Blanes maar volgens mij hebben we pannenkoeken gegeten bi Creperie ,,Theo en niet bij crepperie theo.Maar geeft niet hoor .Gaat HHG ook nog leuke dingen doen dit jaar .

Ik wens HHG veel sterkte met de ingeslagen weg en hoop dat andere plaatsen snel volgen .Komt er ook snel een HMG en een HLLG ik hoor het wel van jullie he,Groetejes ik ga weer lekker genieten van de zon,lekker bruin bakken net als theo,s pannenkoeken.