Het weer....?

• Nico

Hallo,

Ik weet het, het is een beetje vroeg om deze vraag te stellen, maar doe het toch!!

Weet iemand wat de temperatuur ongeveer is in april. Ik wil nl. volgend jaar naar Malgrat in de maand april, maar ik weet niet op welk weer ik dan ongeveer kan rekenen, vandaar deze vraag.

Monique

• limburgse

Je kunt boffen maar het kan ook tegenvallen. We zijn er 2 jaar geweest in die periode: de eerste keer was het behoorlijk heet en dus goed weer. en de 2e week hebben we de 1e week alleen maar regen en wind gehad. Is moeilijk omdat in te schatten zo vroeg in het jaar. Dan zul je al wat zuiderlijker moeten gaan, wij gaan dan ook naar Benidorm en boffen daar tot nog toe nog altijd.

• clau

nog mensen die mee willen naar malgrat.

niemand kan of wil meeeeeeeee:'(

ik wil half augustus weg. echt @!#$

• jes

ik ben er begin april geweest (Malgrat) en het was te koud om buiten te zwemmen, wel heb ik een aantal mooie dagen gehad met zon, ben wel flink verkleurd, dat ging wel vrij snel, maar ik schat dat het een graad of 20 was.

Maar verder niet in een buitenbad of in de zee geweest zwemmen, daar vond ik het te fris voor. Ook hadden we last van laaghangende mist een paar dagen.

Op zich heel lekker om leuke dingen te doen zoals stadjes/dorpjes te bezichtigen of barcelona, maar om te zonnen en zwemmen is het te fris. Al zat er overigens wel water in de meeste buitenbaden