blanes

• aaltje

wie kan mij wat vertelen over de camping solmar en in welke blokhut mag een hond en hoe is het strand loopt dat af of is het 100 meter en dan is het diep is de camping een aan rader met kinderen van 4,7,9 jaar ik wil een vroegboeking doen maar wil ook graag wat info hier over wie helpt mij

groetjes aaltje

• twietie3

het strand loop in 1 keer af, ik weet niets over de camping maar ben vaak in Blanes geweest.

Vraag maar wat je weten wilt.

• aaltje

hoe is het strand van blanes voor kleine kinderen dan kunnen ze er ver in lopen voor dat het diep wordt wij zijn nu in escala geweest en daar kon je best ver lopen voor het diep werd

aaltje

• twietie3

Nee dat kan niet, is maar een klein stukje.

• limburgse

In Blanes loop je inderdaad gelijk diep de zee in. Niet echt geschikt voor jongere kinderen, je zult ze dus goed in de gaten moeten houden. Ook in Malgrat en Calella loop je maar een klein stukje de zee in en is het gelijk erg diep.

• twietie3

En ook in Lloret is dat zo.

Maar alle plaatsen zijn heel gezellig.

Het beste is reddingsvestjes aan.

In Lloret heb je een stuk strand waar je wel leuk kan spelen.

Dat is aan de kant waar het beeld op de berg staat en tussen een paar rotsjes.

Ik wens je veel plezier.

Groetjes Twietie

• tenerife

misschien is salou beter voor strand met kleine kinderen dat loopt dacht ik minder snel af. (voor zover ik me dat kan herinneren, het is al lang geleden)

• limburgse

Ja dat klopt in Salou loopt het geleidelijker af en in Benidorm kun je heel ver de zee in voor het echt diep wordt.

• aaltje

hoi ik wilde jullie even bedanken we hebben u toch maar besloten om naar castell mar tegaan ik weet dat het strand daar wel afloopt en ik ken de camping ben er al eens geweest mijn vrienden durven het niet aan bij het andere strand

aaltje