Camping del Mar (Malgrat)

• Dennis

Hallo allemaal,

Mijn vrouw en ik gaan eind mei 2006 naar Camping del Mar in Malgrat de Mar. Wij zijn erg benieuwd of er in de directe omgeving nog leuke dingen te doen èn te zien zijn. Wie heeft ervaring met deze camping?

O ja…..hoe ver is het naar de boulevard van Malgrat?

Groetjes Dennis

• Lonneke

is een hele trieste camping, weinig animatie etc…niet echt een aanrader

• Dennis

Inmiddels heb ik hele andere verhalen gehoord en gelezen over deze camping. (Gelukkig!!)

90% van de reacties zijn positief. En wat de animatie betreft,……daar ben ik een beetje te oud voor.

• Rob

Ik ken de camping niet echt. De boulevard van malgrat/ santa susanna is lang gerekt. Ik schat dat het ongeveer een kleine 3 a 4 kilometer is. Malgrat heeft 1 winkelstraat en een apparte boulevard zonder winkels en dergelijke deze gaat over in een winkelstraat van santa susannna.

In de buurt is genoeg te doen zeker als je in het bezit bent van een auto.

Het binnenland is prachtig.

Tip Nuria - prachtig klooster in de bergen je moet er met een tandradtrein naar toe ligt in de zomer zels nog wat sneeuw op de toppen. Zeker in Mei zal het mooi zijn veel watervallen. kijk maar eens op www.valldenuria.com

Barcelona is zeker de moeite waard met de terin ongeveer 5 euro retour.

veel succes.

• Dennis

Hallo Rob,

Kijk,…dat is nog eens leuk nieuws. Wij gaan de camping ook alleen maar gebruiken als overnachtingsplek en niet als vakantiedoel. Het uiteindelijke vakantiedoel is inderdaad het achterland en eventuele leuke en lekkere restaurantjes.

Bedankt voor je positieve posting.

Dennis