Wie kan mij iets meer vertellen over camping Riembau in Platja Daro, is het een leuke camping voor kinderen, ligt het aan het strand etc.
Wij zijn het afgelopen jaar naar deze camping geweest en hebben een leuke tijd gehad. Voor kinderen tot de 14, 15 is het een leuke camping. De oudere jeugd dient ‘s avonds echt naar het plaatsje zelf te gaan. Het beste kan je fietsen meenemen om zo naar zowel het stadje als het strand te gaan. Met de fiets is dat goed te doen, om te lopen is het te ver wanneer je strandspullen bij hebt. Ga je met de auto dan heb je weer meer parkeerproblemen of je moet betaald willen parkeren bij het strand. De plaatsen zijn groot genoeg en het sanitair ziet er ook prima uit. Het is een grote camping maar je hebt er geen last van of zo. In de winkel kan je ook van alles krijgen, echter net buiten de camping is er een Lidl winkel. Platje d’aro zelf is 's avonds ook heel leuk met alle winkeltjes, terrasjes.
Ik ken de camping persoonlijk niet, ik herinner mij nog wel de reclamespotjes voor deze camping op de nederlandstalige zeezender Radio Mi Amigo, die van 1974-79 vanaf een schip voor de Engelse kust op de Noordzee uitzond, bovendien had men een studio in Playa de Aro.
Dus als die camping al meer dan 30 bestaat zal het wel goed zijn.
Theo
Lonneke schreef:
>
> Wij zijn het afgelopen jaar naar deze camping geweest en
> hebben een leuke tijd gehad. Voor kinderen tot de 14, 15 is
> het een leuke camping. De oudere jeugd dient 's avonds echt
> naar het plaatsje zelf te gaan. Het beste kan je fietsen
> meenemen om zo naar zowel het stadje als het strand te gaan.
> Met de fiets is dat goed te doen, om te lopen is het te ver
> wanneer je strandspullen bij hebt. Ga je met de auto dan heb
> je weer meer parkeerproblemen of je moet betaald willen
> parkeren bij het strand. De plaatsen zijn groot genoeg en het
> sanitair ziet er ook prima uit. Het is een grote camping maar
> je hebt er geen last van of zo. In de winkel kan je ook van
> alles krijgen, echter net buiten de camping is er een Lidl
> winkel. Platje d'aro zelf is 's avonds ook heel leuk met alle
> winkeltjes, terrasjes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?