Hoi Daniëlle,
Ik ga van 3 tm 15 augustus 2006 naar dezelfde camping. Wij vliegen ook en ik zit dus met dezelfde vragen. Inmiddels heb ik ontdekt dat er een busverbinding van Girona centrum naar Sant Feliu is. Deze bus vertrekt één keer per uur en stopt onderweg bij Santa Cristina. Ik weet niet hoever het dan nog lopen is naar de camping. Als je aankomt op het vliegveld en je wilt met de bus naar de camping zul je dus eerst naar Girona centrum moeten en vervolgens overstappen op de bus naar Sant Feliu. Wil je vanaf de camping naar bijvoorbeeld Playa D'Aro dan zul je eerst met de bus naar Sant Feliu moeten en daar overstappen. Sant Feliu schijnt wel een mooi stadje te zijn (18000 inwoners) met mooie stranden. Maar als je komt om te stappen moet je denk ik toch echt naar Playa D'Aro.
Ik ben het afgelopen jaar drie keer in Spanje geweest maar heb niet één keer een taxi genomen. Daar kan ik je dus niets over vertellen. Maar de prijzen schijnen vergeleken met Nederland erg mee te vallen.
Als jij inmiddels al weer wat meer weet, hou je mij dan ook op de hoogte? En als je vragen hebt, mail me dan gerust.
groeten, Gerard