l'escala

• stephan

Hoi iedereen.We gaan voor de eerste maal deze zomer naar l'escala in een villa van unico.Graag hadden wij een beetje informatie gehad over wat er allemaal te zien en te beleven is.Waar bevinden zich de goeie restaurantjes?Wie er reeds geweest is en mooie foto's heeft van strand en omstreken mag ze mij altijd persoonlijk mailen.Hopend op een reactie,vriendelijke groeten.Tot horens.

• Guapa

Tja de goede restaurantjes…Escala zit vol restaurantjes, maar allemaal wel erg toeristisch.

Ga je met de auto?? Ga dan naar Corca (ligt achter La Bisbal) ga bij de stoplichten rechtsaf richting de kerk. Dan is het het restaurantje naast de kerk, tegenover het speelplein. El reki heet het geloof ik.

Of rijdt eens wat het binnenland in, dan kom je vast vanalles tegen.

In Escala vind ik het grill restaurant wel goed, maar ik weet de naam niet. Op de hoek zit een soort kermis, dat vind je dan wel.

Qua omgeving is Pals, Monells, Corca enz enz wel mooi.

Veel plezier in L'escala

• stephan

Hoi Guapa,vriendelijk bedankt voor de info zal er zeker gebruik van maken.Mocht je ook nog foto's bezitten van l'escala en omgeving mag je ze mij altijd sturen.Tot ziens.

• Guapa

Ik zal kijken wat ik voor je heb, maar dat kan enkele dagen duren oke??

• Guapa

Hier alvast een foto van Tamariu

• Guapa

nu dan??

• Guapa

http://tinypic.com/view/?pic=qz3jlx

• stephan

hoi Guapa,Alvast bedankt voor die foto.Als je meer hebt laat maar komen.Kan gerust een paar dagen wachten hoor het is nog geen vakantie hé.Maar met jouw foto's kunnen we al beginnen dromen.Dank u heel vriendelijk en ik ontvang ze nog wel.Tot ziens.

• Guapa

Heb je daar wel een auto tot je beschikking?? Wanneer ga je??

• stephan

Hoi Guapa,Ja wij gaan inderdaad met de wagen.We verblijven daar van 21 juli tot 8 augustus.We zitten daar in een huis van villa's unico.Ben jij daar al veel geweest of woon je misschien langs daar in de omgeving?Groetjes tot horens.